billes-mamma

Alla inlägg under februari 2009

Av Ulle - 25 februari 2009 08:01

Ja åter en ny dag.... herregud vart tar alla dagar vägen????

Idag sov bille till 07.15 men låg och myste i sängen till 07.45

Mig körde hon minsann upp ur sängen ;) sen låg hon kvar där själv och pyssla på :D

Nu har hon krypit upp i soffan och kollar på svampbob , hon är ledig idag.

Härligt tycker hon , att vara lädig som hon säger :)

Crille har precis gått på skolan. Hoppas han tar med sig läxan hem idag :o


Nu ska vi ta och äta lite frukost och soffmysa en stund.

Ska ta och riva ur Crilles säng och tvätta , kanske våran också  ;)

Sen blir det nog till att gå ut och leka på fm.


Tjingeling!

Av Ulle - 24 februari 2009 22:04

och bara jag är vaken som vanligt.

Var till pappa på en kaffetår efter jobbet , sen var det dags att hämta Crille och en klasskompis i slalombacken när dom stängde.

Nu är det natt för alla. Ja inte för mig då , men jag ska inte vara vaken sååå länge ikväll ;)

Ska se på tv en stund sen går jag nog och knyter mig.


Sov gott allihopa.

Av Ulle - 24 februari 2009 15:22

Av Ulle - 24 februari 2009 15:04

Idag har dagen bara rusat fram tycker jag :) Kom i alla fall ihåg att ringa och boka tid hos frissan idag.

Eva var hit och drack kaffe sen vart det en sväng på ica , köpte semlor till barnen ;)

Gick till pappa och fikade en snabbis , han var i städartagen så det gick fort. Han ska ju ha kalas ikväll :)

Sen en kort prommenad innan jag var och hämtade bille på dagis. Kanske följer hon med mig på jobbet en stund :) det tycker hon är roligt.

Sen får Tony hämte henne där, sen hem och äta middag. Sen blir det kalas med tårta för dom ikväll.

Jag går kanske dit en sväng när jag slutar och dricker lite kaffe , kaffetunna som jag är ;)


Tar resebyrån på Torsdag när Bille är på dagis. Måste även kolla med dom konstiga regler dom har på gymnasiet. Angelica går ju där , och tydligen får man inte vara ledig för semester. IDIOTER!!!!


Provsvaret på billes prover var helt normala: ingen gluten alltså , det var ju skönt. Men undra vad det är med hennes mage i så fall :s

(Nu gav bille upp med semlan ,den var för stooor. :)


Nä ha de´gott folk.

Av Ulle - 24 februari 2009 08:27

Hej på er alla

Nu är det en ny dag med nya tag ;)  Idag tänkte jag försöka få någonnting gjort. Och grattis till min kära far som fyller år! :)


Tänkte börja med att skjussa Isabelle på dagis. Sen blir det nog en promenad , om inte min far dyker upp som gubben i lådan och vill ha en kopp kaffe :)

En arbetskompis kanske skulle komma förbi på en fika idag , det vore trevligt.


Skulle ha behövt tagit mig in till stan på resebyrån och kolla in om jag hittar nåt som passar oss i Maj nån gång. Får väl se hur det blir idag med det ;)

Jag är ju inte speciellt förtjust att ränna omkring på stan , bara när jag måste och egentligen är det ju så nu :)


Ikväll jobbar jag mellan 16-20 vilken långpass va?! :D

Så Tony och barnen får gå och äta tårta hos morfar själva.


Tjingeling!!

Av Ulle - 23 februari 2009 21:06

Ja inte vart det mycket nytta gjord idag inte,,, :)

Fick mig en promenad nu ikväll , det var skönt.

Tony donat på som vanligt. Slipat räcket i hallen efter spackling. Det ska väl bli målat vilkendag som helst , kanske jag ska ta på mig det så har han en börda mindre min älskade man :)

Känns som han har tillräckligt mycket på sin "lista".

Crille är på Timråmatch , vet inte riktigt när han kommer hem. Det märks nog :)

Nu är det te och CSI som gäller , mys i soffan med andra ord ;)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards