billes-mamma

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Ulle - 20 februari 2009 17:33

Nu är sysslorna gjorda:

dammsugit

plockat ihop

rivit ur sängen

varit på ICA


Morfar var och hämtade Isabelle på dagis , hon skulle ha skidorna med sig hem. Så vi kan åka i helgen här hemma.


Nu väntas det mat..... Lax i påse med romsås Mmmm mums det är såå gott.

Har fått mig ett glas vin av min man så nu vet vi hur kvällen slutar ;)

Jag somnar väl på soffan som vanligt på en fredagkväll efter nattjobb och lite vin :D

Det är samma visa varje gång :)


Ha en trevlig Fredagkväll allihopa.


Av Ulle - 20 februari 2009 14:12

Ja nu är man uppe. Nyss duschat så man ser lite frächare ut ;)

Crille kom precis hem från skolan , lika glad som vanligt ;) hmm eller hur var det? :D  Han ska åka till sin pappa i helgen så han sitter mest och väntar på att klockan ska gå nu.

Bille ska hämtas klockan 3 som vanligt.  Ja ska köra igång en tvättmaskin :)

försöka hinna dammsuga och plocka ihop innan billes hämtning. Jo visst ja jag ska ju även bädda rent i vår säng ;)  Då blir det såå skönt att krypa ner ikväll :)


Idag tror jag vi ska äta lax , det tycker bille är supergott. Hon älskar fisk men helst ska det vara egenfiskad aborre :)

Det är ju det jag säger , underligt barn i matförhållanden ;)


Nä har inte tid att sitta här mer just nu.

Ska dricka mitt kaffe sen göra en rush av allt


Tjingeling!!!

Av Ulle - 20 februari 2009 07:20

Ja tänk att den här natten gick den också  ;) och det bästa av allt dom har sovit , allihopa.

Det var ju superbra tycker jag då rå ;)

Nu ska jag bara se till att sonen kommer upp och att han fikar , sen ska jag gå och knoppa ;) Sköönt Zzzzz!


Ha en trevlig dag!  :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards