billes-mamma

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Ulle - 16 februari 2009 18:53

Fy vad trött jag är nu eller det har jag varit hela eftermiddagen :( undrar varför ;) nog för att jag inte bruka sova så länge när jag jobbat natt men 3 timmar är nog i minsta laget känner jag nu. Alla fall idag är jag vansinnigt trött.

Min familj var så tokig så domgick ut i kylan en stund , Bille är så trött så sitter hon still somnar hon :) det är ju farligt det ;) så hon måste ut.

Crille min älskade son ville såååå gärna åka slalom ikväll ,men inte en enda han ringt till nästan alla killar i klassen antar jag kunde inte eller orkade inte. Lillgubben :( när han var så sugen. Men imorgon eventuellt fick han med sig nån :) hoppas det då.


Nu ska jag inte göra någonting alls ikväll bara slöa , orkar absolut inte trampa på maskinen , det finns inte på min världskarta ikväll  ;)


Ha en trevlig kväll önskar en trött Ulle

Av Ulle - 16 februari 2009 15:03

hade klarat mig alldeles galant utan den informationen , det skulle ju ändå bli en utbildning i ämnet lite senare :(

Men jag fick ju dricka lite kaffe med mina arbetskamrater i alla fall.


Sen vart det dagis och hämta bille , men vi fick ringa till morfar för en liten skjuss hem. Det hade nämligen hänt en liten olycka i overallen och extraoverallen låg ju här hemma det var väl passande? ;) Hon kunde ju inte åka snowracer i bara fleecejacka och tights? det hade blivit lite väl kallt tror jag.


Dagens middag har jag inte en aning om och inga ideér har jag heller :( gud vad trött jag är på mat!!!

Vaddå kan man inte strunta i maten ibland ;) i alla fall så är jag sån.

Huvudsaken jag får kaffe så är jag nöjd :D

Ikväll ska jag ta mig i kragen och kliva upp på Orbitreken en stund.


Ha det så bra mina läsare.

Av Ulle - 16 februari 2009 12:31

för att gå tillbaka till jobbet :I jag har ju bara varit hemma i 5 timmar.

Och på den tiden har jag hunnit med en snabbsovning en dusch och lite smink och startat en tvättmaskin :D ibland är man effektiv ;)  wow!

Morgondagens info var i alla fall inställt det var ju lite skönt tycker jag.


Efteråt går jag och hämtar bille på dagis , jag är ju alldeles brevid så det känns som det blir smidigast så.

Nu ska jag ila iväg så jag hinner slänga i mig en kopp kaffe inne på avd innan det börjar :) 


Tjingeling!!!

Av Ulle - 16 februari 2009 07:26

Godmorgon på er alla pigga och raska :) för det är ni väl på Måndagmorgon ;)

skulle inte tro det va? :D

Jag har nu gjort helgen klar så nu är det 2 dar ledigt det ska bli skönt :)

Men det vart inte helt och hållet ledigt för idag ska jag en sväng på jobbet för nån information på ca 1 timme :( och imorgon ska jag dit igen på nån annan info :( ang lönekriterier som är nu.


Nu ska jag bara se till att lilleman tar sig ur sängen innan jag tänker göra en djupdykning och en snabbsovning , typ i 3.5 timme. Måste ju hinna duscha och bli vaken innan man ska gå ;) + dricka kaffe såklart det får man ju inte missa för då får jag huvudvärk :(


Ha en trevlig dag på era jobb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards