billes-mamma

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Ulle - 15 februari 2009 22:39

för den här helgen. Skönt nästa helg är man ledig :) Nu när jag sitter här känns det inte så jobbigt , för det är Söndag och helgen är över :D

Imorgon ska jag upp ganska tidigt, ska på nåt informations möte kl 13 eller 14. Men det var bara en timme långt så det överlever jag nog. Men sen är det ett till möte på Tisdag :( som var längre

Alla sysslor gjorda förutom potatisjävlarna :( ska ta och ta itu med det alldeles snart.

Alla ligger snällt i sina sängar , än så länge?! Får se hur länge???


Nu blir det en kopp kaffe sen ska jag göra en ansats på potatisen :(


Sov gott alla som läser hälsa till JB



Av Ulle - 15 februari 2009 16:14

Nu har jag fått i mig lite kaffe , varit ute och kollat en sväng och kört igång en tvättmaskin ;)

Nu håller Tony på att laga middag: idag blir det kyckling med nåt tillbehör det blir nog gott.

Bille och jag sitter och kollar på beemovie , roande film måste jag säga :D

Crille har stängt i sig på sitt rum och kollar på film där :)


Sen ska jag åka på ica en sväng så det finns mat hemma imorgon när jag vaknar ;) + att jag måste ju köpa cigg :(

Nu är det en natt kvar sen är helgen äntligen över ;) Jag hoppas att vissa ska sova inatt och inte stuffa runt och stöka och vara aggresiv. Nu får det vara nog på det!!!


Ha det så gott.


Av Ulle - 15 februari 2009 14:42

Ja gud vad jag har sovit gott idag. Vaknade precis och klockan är ju typ halv 3. Det är lååångsovning på hög nivå för min del :)

Nackdelen när jag sovit så här länge är att jag blir så vansinnigt seg hela em :( 


Just nu är Tony och barnen ute , jag har inte ens hört dom idag.

Tony har spacklat i v-rummet ser jag i alla fall. Men barnen vet jag inte om dom varit hemma eller inte ;)


Nu ska jag klä på mig och gå ut och kolla vad dom gör.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards