billes-mamma

Alla inlägg under maj 2014

Av Ulle - 24 maj 2014 13:56

kursiv text

Av Ulle - 23 maj 2014 20:14

Äntligen kanske vi får bort vattnet från stugan så den kan stå still

Mys

Av Ulle - 17 maj 2014 09:59

Godmorgon!
Ligger i sängen uppe i stugan och har precis avnjutit frukost på sängen som min älskling bjöd på.
Igår eldade vi lite gräs i slänten mot vattnet, Tony kapade lite sly och jag klyvde ved. Var underbart väder ute. På kvällen spelade vi Uno med trollet och kollade på älskling jag krympte barnen, ett gammal film men roande tycker Bille.

Idag skiner solen men tyvärr har det börjat att blåsa nu. Men det är inget hinder för att spendera dagen utomhus och njuta av den försommarvärme det bjuds på i helgen.
Vi hade med oss nya madrasser till vår säng igår, så det är första morgonen här på väldigt länge man vaknar utan att ha ont i ryggen, underbart ;) vilket gör det ännu skönare att dröja sig kvar en stund extra:)

Ha en underbar dag i solskenet

Tjingeling!!!

Av Ulle - 7 maj 2014 21:32

Ny månad igen, Maj månad :) fattar ni Maj! Jag går ut skolan om 3 veckor, känns vemodigt faktiskt, men endå väldigt skönt. En kluven känsla i min kropp, skönt att få vila huvudet från alla uppgifter, tentor, läxor som jagat mig detta år. En hel hög med nya roliga människor man lärt känna som man ska säga hej då till. Vissa enklare än andra men de flesta har lämnat ett avtryck i mitt hjärta trots deras låga ålder i jämförelse till mig.

Men gruvsamt att börja jobba igen, har ingen större lust eller inspiration för hemmet. Otroligt kul att få träffa underbara arbetskamrater men så har vi ju helv... helgerna att jobba igen :( jag vill verkligen ha ett må-fre jobb nu och ledig alla helger å röda dagar. Så jag söker olika jobb hej vilt ;) men jag kommer se fram emot löningskuvertet nu i början, ingen vill va en fattig student :O

Nu har jag en stor uppgift kvar att lämna in å det är specialarbetet vilket jag gruvar mig för. Men bita i det sura äpplet, börjar ju brinna i knutarna snart.

Ikväll drog sonen med mig på gymmet, tack för det min prins <3 vågen börjar röra på sig oroväckandes efter rökstoppet vilket inte känns ok alls. Men har tappat lite motivation till träningen efter vägen tyvärr.

Nä nu Greys

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards