billes-mamma

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Ulle - 1 februari 2009 23:06

Av Ulle - 1 februari 2009 21:19

Har nu kommit till jobbet. Kollat av mina sysslor , tvättstugan klar, gjort min första rundtur och kollat runt , tagit fram bröd.

Sen kanske jag tar städning av ett köksskåp om det är lugnt :)

Har ju en enkelnatt så det känns ju underbart :D


Annars har em/kvällen varit lugn. Jag och barnen var ut en sväng i kylan på em brrr.... fy vad kallt det var om kinderna. Skulle ha knäppt ett kort på lillgumman och hennes rosiga kinder men det glömde jag ju bort så klart :(


Tony gjorde försökte göra en insats med att fortsätta riva den återstående delen av väggen i v-rummet. Men stötte på en balk :( jaha vad gör man nu då? så han gav upp för dagen. Nya tag med den en annan dag ;)


Hoppas ni får en skön natt allihopa.

Av Ulle - 1 februari 2009 17:08

ja då var vi hemma igen. Lite trist att helgen är så kort. Men helgen varit trevlig och skön. Vi har haft sällskap av ett par kompisar M & K.

Ätit och druckit gott. Dom andra i mitt sällskap var ut på långpromenad i Lördags men inte jag.  Var lite trött efter en sen natt 04.00 så jag knoppade till 13.30

Så Lördagskvällen vart inte lika sen då spela vi kort och sen vart det natt kl: 00.00 mer lagomt om man säger så ;)


Imorse när vi vaknade var det -16 grader ute brrr... vi hade tänkt grilla korv ute på isen men det var lite för kallt tyckte vi.

Så det vart inte mycket gjort mer en diska och plocka ihop innan hemfärd.


Nästa resa blir nog i mars när solen värmer lite och vi kan sätta oss ute på isen och sola och pimpla  :) det är mysigt det.

(ska lägga in nåt kort från kortspelet senare)


Nu har man duschat , så man känner sig fräsch. Nu är det bara vänta på att man ska gå på jobbet sen :)


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards