billes-mamma

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Ulle - 18 februari 2009 21:34

på mitt jobb....

Den "lite" vrånga mannen har lagt sig ,det var bra så slapp han se mig och känna igen mig som vanligt. "den där mörka" "hon som bara väcker mig på natten" Ja eller hur??? Sen är det han som skäller! men säger att det är jag ;)

oki vad säger man :D (Tack Helena för att du gjorde det!)

Ingen potatis! Skööönt!!! Väldigt lite tvätt: Skööönt

Soffan och tv:n ja det lät toppen eller hur? och att alla sover sött :D


Imorgon hoppas jag att det kommer nåt svar från VC på Billes prover? Herregud vilken tid saker alltid ska ta :(

Ja ja jag vet att dom skickades söderut på anlys. Men nu är det dags.


Sen blir det f.. att kliva upp på trampmaskinen imorgon så det blir nån bikinianvändning på en härlig resa ;)

Letar för fullt men har hittat vårt ställe dit det blir Turkiet / Öludeniz åh sååå fint det blir kanoners. Ska ha bilen nästa vecka så kan jag åka in och boka. :)


Nu ska jag ta en sväng runt på stället

Och drica en kopp kaffe

Tjingeling!!


Av Ulle - 18 februari 2009 18:44

Ja vad har vi gjort idag??? Varit ute ett antal gånger.... hälsat på hos släkt...

ätit... handlat.... diskat... plockat.... spelat Dora.... ja allt vad en helt vanlig brukar bjuda på i vårt hem. Men ni det fattas nåt :)  Nä det är sant jag har inte kört en tvättmaskin idag ;) helt fantastiskt.


Nu har jag tänt alla 18 ljus som brinner varje kväll , så jag är bra sponsrare till ikea på ljus som ni förstår ;) sen har ju min son blivit smittad av mitt ljusberoende så han tänder även sina 10 ljus nästan varje kväll.

Konsumtionen är slående stor , sen på helgen då hinner jag ju byta alla en gång oxå :D


Nu har jag satt mig i soffan famför tv:n en stund , Tony har jobbat över så han är på väg hem nu ; Bille har gått och lagt sig alldeles självmant. Hon ska ju upp i ottan imorgon. Fick henne till ett härligt skumbad innan Bolibompa så nu luktar hon sååå gott.

Crille har åkt till slalombacken även idag , men det är bra det mycket friskluft så sover han gott :)


Nu ska jag gå och pussa lillgumman godnatt

Senare är det till att jobba :(

Av Ulle - 18 februari 2009 13:04

Nu har vi varit ute en stund ,sen var vi till mormor och morfar en sväng. När bille var där så lånade jag deras bil och var på ica. Sen gick vi hem och åt lite lunch.

Nu har jag gjort en storbeställning på H&M till barnen. Crille har suttit och kryssat i alldeles själv vad han vill ha , det var smidigt att göra så för då blir det inte fel färg och dyl. Sen har bille också fått valt lite färger och så.


Nu ska vi slappa en stund , kanske blir det lite skidövning senare idag kanske ;) det vore bra.


Nu ska jag först ta och plocka lite disk efter lunchen. :(


Ha det så gott.

Av Ulle - 18 februari 2009 08:10

ja herregud om man fick sova lite längre ändå , idag känns det som en sån dag. Sen ska jag ju jobba inatt så det skulle ha varit bra att sova en stund till ;) Men det kommer inte att hända just nu då , för på Bille är det full fart.

Hon bara njuter av att vara ledig och hemma med mig :)  Barn-tv i soffan är sååå mysigt på morgonen tycker hon.

Nu ska jag ta och göra lite tomtegröt till damen så hon får någonting i sin lilla mage :)

Själv ska jag ta en mugg med kaffe till :)


Inga speciella planer på nåt idag , kanske gå till mormor och morfar så kan bille vara med dom en stund så kan jag åka på Ica en sväng :O det är ju precis som alltid  ica , ica , ica ja man vet ju vart min lön går :(


Nu är det bara göra gröt för nu är nån hungrig!!!


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards