billes-mamma

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Ulle - 12 februari 2009 20:37

Nu har eftermiddagen rullat på.

Det vart en dietmiddag idag: fil oc kanel för mig , åt ju lunch så sent så jag var inte speciellt hungrig.

Sen vart det den vanliga visiten på ICA.

Var och hämta sonen på kvissle , han hade varit på stan med en kompis.

Sen ringde jag till grannen och fick med mig henne på en promenad i kylan.

Jag lär ju somna ovaggad av all friskluft jag fått idag :D


Nu är det soffläge framför tv:n som gäller


Trevlig kväll och natt på er.

Av Ulle - 12 februari 2009 13:16

Det vart inte utgång när vi tänkt , för grannen kom in och drack kaffe :)

Men efter det gick vi ut i det underbara vädret :) Vi skottade på altanen så att man kan sitta där och mysa med lite fika i solen framöver. ;)


Sen gick vi en sväng till morfar och drack lite kaffe och saft. sen mera ute vistelse med att åka på rumpan i backen ;)

Efter det var det ingång för en sen lunch.


Och nu ska vi måla lite granna med vattenfärger kanske jag ska göra ett ryck med att röja på Billes stökiga rum ;) det är i stort behov.


Ha de´


Av Ulle - 12 februari 2009 09:59

brrr lika kallt idag. När ska det ta och bli lite varmare ute ?

Sov till 8.15 idag det var skönt , och då var Crille uppe redan och på ganska bra humör ;) Det var ju trevligt att se.


Nu har jag dammsugit av här hemma och nu ska vi klä på oss och gå ut i kylan Bille och jag :)  Det är synd att det inte är några barn hemma på byn så bille fick nån att leka med , hon är ju ledig ganska mycket.

Men hon är ju en mammagurka så det går nog egentligen ingen nöd på henne ;)

Nä nu står bille redo i overallen och är redo för kylan ;)

Bäst och hänga på ;)


Tjingeling!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards