billes-mamma

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Ulle - 8 februari 2009 22:34

Det börjar släckas i alla hus runt omkring , men inte i detta hus så klart :)

Jag sitter framför dumburken och kollar Law and order SUV kanonserie tycker jag då rå. Kan inte fatta att alla går och lägger sig när allt bra är på tv ;)


Imorgon är det dags för provtagning på Bille , jag är nervös för det jag

:(  usch ser inte alls fram emot det. Hoppas det går bra. Tyckte att Tony kunde göra mig sällskap ;) så slapp jag lida själv liksom.


Äntligen!!! har det slutat att snöa , vill inte ha nån mer snö nu. Nu räcker det för länge sen :)

Ska nog ta på mig lite kläder och gå ut och sopa av bilen och sätta i motorvärmaren.


Nä ha en skön natt allihopa och sov så gott.

Av Ulle - 8 februari 2009 17:37

Av Ulle - 8 februari 2009 17:22

Nu har Tony jobbat hårt hela dan. Målat målat spacklat och donat.

Jag har donat i Crilles rum och tvättat på som vanligt.


Var även ut och skottade , och som vanligt när jag gjort allt klart och går in och klär av mig. Då kommer plogbilen och ger oss en snygg vall :(

Men som tur var så kom min snälla pappa med snöslungan och tog bort den :)  Det är bra att ha dom så nära :)


Sen fick Tony klä på sig och gå ut med bille och hennes kompis , han behöver också friskluft imellan allt målande ;) 


Nu väntar en god middag: Ugnsbakad falukorv Mums det tycker jag är gott!


Sen kommer Crillan hem och han ska väl ut och åka kälke kan jag tänka mig ;)


Tjingeling!!

Av Ulle - 8 februari 2009 12:19

fick jag idag , ända till kl 11.30 Det var jätteskönt. Tony och bille klev upp 8.30

Nu när jag klev upp var det full fart i huset redan , Bille hade en kompis här och Tony stog och målade taket i hallen.


Nu är det lunchdags för dom små. Jag skulle nog behöva frukost först :)

Sen måste jag nog gå ut och skotta för herregud så mycket snö det kommit ,och fortfarande vräker det ner :(


Ska riva ur sonens säng idag och tvätta och försöka städa  där , fast han gör det mesta själv på sitt rum :) men skura golvet kan jag nog göra där idag.


Tjingeling!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards