billes-mamma

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Ulle - 9 februari 2009 21:58

Nu ikväll har Tony har Tony tapetserat fondväggen i hallen åh gud vad läckert det vart!!! Men Oooo vad nervös jag fick vara. Väggen som skulle tapetseras var ju den över källartrappen. Åh gubben han for och klättra på räcket och sträckte sig till väggen och hade sig :(  hysteriska människa som jag blir då  ;)  Men helnöjd blev vi av resultatet. Var även tvungen att börja en liten bit med den andra så man fick se kontrasten mellan dom båda. Det blir väldigt mörkt men jag tror det blir skitsnyggt.... :D

Lägger in lite bilder imorgon när jag kommer hem ;) datorn krånglade för mig ikväll så det gick inge bra :(


Nu har jag i alla fall kommit till "mitt andra hem" jobbet vill säga ;)

Hoppas på en lugn natt men har lite onda aningar att det kan bli oroligt ,

det är ju nämligen fullmåne inatt och det brukar märkas på "hemmet" då

Inga speciella sysslor och INGEN potatisskalning och inte imorgon heller   Yes har jag flyt nu eller??? :D

Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa pärmar.


Sov gott alla ni där ute i cyberspace...

Av Ulle - 9 februari 2009 15:41

att ta venprovet. Hon tittade på mig hela tiden så hon reagerade inte ens hon är en tålig liten tjej , precis som sin mamma ;)

Dom plåstren är ju guld värda när man ska sticka små barn. Snacka om trolleriplåster :D


När vi kom hem vart det en snabb lunch sen ut till Birsta och mötte upp Tony. Var och köpte tapeter till hallen och kollade på golv till v-rummet och hallen , f.. vad dyrt det är med det som man vill ha :(

Får fundera om hallen och entre´n får samma golv eller om v-rummet och hallen får samma :) Lite prisfråga blir det nog :(


Nu håller Tony på att fixa till väggen så han kan börja tapetsera vi vart ju nyfikna på hur det kommer att se ut :) jag får lägga in bilder när det är klart ;)


Nu ska jag försöka klura ut nåt bra till middag , nån som har ett bra förslag kanske?


Tjingeling!!!

Av Ulle - 9 februari 2009 08:47

Nu har vi skjussat Crille på skolan. Och Isabelle har precis ätit gröt. Nu får hon inte äta eller dricka något förrän efter provtagningen.

Snart är det dags att sätta på "trolleriplåstret"

Börjar kännas lite nervöst , hur ska det gå?? jag tycker det borde gå bra , för när hon bröt benet i sommras:vände, drog och bände doktorn på benet och den lilla tokstollan rörde inte en min. Så hon är en liten tuffing ;)


Hon var trött imorse hade nog kunnat sovit länge till.... men det fick hon inte idag ;)

Imorse när man klev upp så frös man som f.. endast 18 grader inne. Luftpumpen gav inget det var för kallt ute -19 grader brrr.

Men Tony hade satt på elementen innan hann for på jobbet :)

Men nu flåsar pumpen på igen :)

Det var ju tur att jag satt i motorvärmaren igårkväll , när det vart så himla kallt inatt. 


Nu ska jag dricka lite mer kaffe och läsa tidningen på webben.


Ha de´

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards