billes-mamma

Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Tapetsering.

Av Ulle - 9 februari 2009 21:58

Nu ikväll har Tony har Tony tapetserat fondväggen i hallen åh gud vad läckert det vart!!! Men Oooo vad nervös jag fick vara. Väggen som skulle tapetseras var ju den över källartrappen. Åh gubben han for och klättra på räcket och sträckte sig till väggen och hade sig :(  hysteriska människa som jag blir då  ;)  Men helnöjd blev vi av resultatet. Var även tvungen att börja en liten bit med den andra så man fick se kontrasten mellan dom båda. Det blir väldigt mörkt men jag tror det blir skitsnyggt.... :D

Lägger in lite bilder imorgon när jag kommer hem ;) datorn krånglade för mig ikväll så det gick inge bra :(


Nu har jag i alla fall kommit till "mitt andra hem" jobbet vill säga ;)

Hoppas på en lugn natt men har lite onda aningar att det kan bli oroligt ,

det är ju nämligen fullmåne inatt och det brukar märkas på "hemmet" då

Inga speciella sysslor och INGEN potatisskalning och inte imorgon heller   Yes har jag flyt nu eller??? :D

Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa pärmar.


Sov gott alla ni där ute i cyberspace...

 
 
Ingen bild

grannen igen

9 februari 2009 22:14

Fixa bilder snabbt så man får se! :)
Ha en skön natt med lagom spring...nu ska jag gå å zooooova......zzzzzz...kramkram

 
Anna

Anna

9 februari 2009 22:19

vad spännande! Ser framemot att få se resultatet!

http://husprojektet.bloggagratis.se

 
Ingen bild

svärmora

10 februari 2009 19:51

säg till att din käre make ska vara mer försiktig. Han kan faktiskt ramla o då blir de inte roligt! Varför han kallades snabbe ville i skolan förstår du nog nu efter att se honom arbeta!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards