billes-mamma

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Ulle - 23 februari 2009 21:06

Ja inte vart det mycket nytta gjord idag inte,,, :)

Fick mig en promenad nu ikväll , det var skönt.

Tony donat på som vanligt. Slipat räcket i hallen efter spackling. Det ska väl bli målat vilkendag som helst , kanske jag ska ta på mig det så har han en börda mindre min älskade man :)

Känns som han har tillräckligt mycket på sin "lista".

Crille är på Timråmatch , vet inte riktigt när han kommer hem. Det märks nog :)

Nu är det te och CSI som gäller , mys i soffan med andra ord ;)


Tjingeling!!!

Av Ulle - 23 februari 2009 14:17

Får ingenting gjort tycker jag.

Tvättmaskinen får i alla fall snurra på , har tagit ett varv med snabeldraken men det är så mycke färg , spackel på golvet att det ser aldrig rent ut :(

Har i alla fall varit och inhandlat present till min kära pappa som fyller år imorgon , wow nåt nyttigt i alla fall :)

Varit in till grannen och druckit lite kaffe.


Nu ska jag snart åka och hämta Bille på dagis innan jag ska klura ut nån sorts middag.... ;)

Sen har jag lovat Crille att skjussa in honom och en kompis till hans pappa för dom skulle följa med honom på hockeymatch ikväll.

Sen hoppas jag få lite inspiration till en prommis ikväll.


Ha de´

Av Ulle - 23 februari 2009 08:12

Fy vad helgerna går fort. Det är fredag och vips är det Måndag igen :(

Idag har jag så jäkla ont i nacken och ryggen , måste ha legat konstigt inatt.


Nu har precis Crille åkt på skolan , jag och Bille har fikat frukost. Nu kollar hon på Svampbob.

Sen ska hon på dagis en stund och leka lite.

Jag ska nog ta och plocka ihop tvätt som Crille rensat ur sin väska från pappa och starta en maskin :)


Ha en trevlig dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards