billes-mamma

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Ulle - 11 februari 2009 22:36

utom jag då ;)  Nu har alla i familjen gått och lagt sig men inte jag som vanligt ,jag har väl gått på skift :D

Nä kvällen rullat på precis som alla andra kvällar när man är hemmavid , tvätta , plocka och dona.


Nu är det Law & order men inte min favvo: SUV men det duger att se på.

Imorgon har vi lite sovmorgon.... till 08.00 i alla fall. Bille lär ju sova längre än så är jag rädd för ;)


Nä nu ska jag gå en trappa ner och kolla tvätten :)


Ha en skön natt alla där ute i cybern....

Av Ulle - 11 februari 2009 18:56

Nu har jag precis kommit in från 45-50 min prommis. Oh f.. vad kallt det var vill jag lova ;) men skönt efteråt :)

Nu tog jag mig en kopp kaffe och slöa i soffan en stund.


Tony tapetserar det sista i hallen sen är det klart :) nu är han nöjd på det

ett tag verkar det som. Men han är sååå duktig min älskade man <3


Bille ville gå ut nu när jag kom in men brrr nä fy. Så hennes bror var så snäll att han följde med henne ut. Den lilldamen somnade på soffan nu på em ,

så när det blir natt för henne får vi se ;) Det är tur att vi är lediga imorgon hon och jag så då får hon ju sovmorgon. 


Dagens middag vart soppa , helt ok faktiskt.

Nu ska jag nog förpassa mig till tvättstugan en sväng innan det blir

Law & order SUV på tv då är jag bänkad. :)

Sen ska nog Crille och jag räkna lite mera matte också.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 11 februari 2009 14:14

Som jag var igår men det går nog över :)

Nu har jag precis kokat en stoor panna kaffe. det blir gott det.

Sen har jag inga speciella planer för dagen :) mer än att köra igång en tvättmaskin , hämta bille på dagis och klura ut middag.Crille önskade sig pölsa igår så han får det , men vi andra vill inte ha det just idag.

- Jo jag ska nog fortsätta att skura badrummet som jag började med igår :( det tycker jag är såååå trist, men i stort behov.


 Åh den här kylan håller i sig ..... jag ser nästa elräkning framför mig  :(  den lär ju inte vara sååå rolig.

Det måste vara många år sen som kylan höll i sig så länge som den gjort nu.

Så nu gnuggar elbolagen sina händer och njuter.


Nä nu ska jag göra lite nytta i alla fall.

Ha det så bra.


Av Ulle - 11 februari 2009 07:18

alla pigga och glada. För det är ni väl den här tiden på dygnet :D

Det är aldrig jag i alla fall ;)  

 Nu har jag i alla fall kommit hem det känns skönt ska jag erkänna , den här natten var inte så kul. Ja sen får jag ju definera det hur som helst. För skrattat har jag ju ändå fått gjort.

För ibland kan man inte annat klockan 4 när dom gör den ena saken tokigare än den andra :) Ja jag säger då det ja!!!

Men nu är jag ledig tills på Fredag , sen har jag helgen framför mig :(

det känns ju halvtrist.


Nu är lilleman vaken han också så snart får jag gå och lägga mig i en härlig mjuk varm säng :) visst låter det lockande ;)


Ha en trevlig dag på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards