billes-mamma

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Ulle - 27 februari 2009 22:21

det var supergott.

Crille åt några spjäll sen drog han in på sitt rum och spela Mario cart.

Vi har fastnat framför tv:n innan det är natt :D

Idag blir det ingen sen natt :)  Jag är så jäv.. trött idag ;)

Så ha de´så hörs vi imorgon.

Av Ulle - 27 februari 2009 17:53

tycker om dom dagarna om jag har ledig helg vill säga. För då vet jag ju att Tony kan vara uppe lite längre ;)

Nu har jag i alla fall suttit i bilen i typ 1.5 timme. Upp till Töva vid E14 för att möta upp farmor. Bille var sååå glad att få åka till henne.... :D storfavvon  :D 

Det tråkiga var nog att hon hade somnat på soffan när farmor ringde och var på väg neråt :(   Det var bara till att väcka henne , och jag kan säga att då blir hon inte speciellt glad ;) grina , fräste , gnällde men jag fick ju henne på toa sen i overallen :) sen på väg.

Nu är hon i alla fall med sin älskade farmor i helgen.


Men Crille ska vara hemma med mig i helgen wow!! men det blir trevligt att få rå om honom utan att bille ska vara med på ett hörn :)

Nu är han i slalombacken med en kompis till 21.00

Och imorgon fm ska han och jag ta en sväng till stan. Ska kolla på lite kläder till honom. Sen är det väl slalombacken som gäller igen antar jag. Men jag får ju rå om honom en liten stund i alla fall ;)


Ikväll ska Tony och jag äta lite räkor och dricka lite vin.  <3   Jag har köpt revbensspjäll till Crille som han får gnaga på ;)


Ha en trevlig Fredagkväll allihopa , det ska jag ha :D

Av Ulle - 27 februari 2009 15:12

jo det är FREDAG idag och jag njuter :) Men imorse njöt jag inte när väckarn ringde :( fy vad hemskt det är att kliva upp den tiden.

Jag är som ett lik , dom skrattade åt mig på jobbet när jag kom in.

- Men vad pigg du ser ut ;) Ha ha

Men det gick bra bara man fick lite kaffe i sig :) Sen rullade det på.

Slutade klockan 12 idag , ett alldeles lagomt arbetspass :)

Sen åkte jag och handlade så man slipper fredagskaoset som annars brukar vara :(

Sen var det dax att hämta Bille på dagis. Hon vart sååå glad när jag kom idag för hon utbrast :  - Nu ska jag åka till MIN FARMOR!!!  Men det vart inte så tidigt som vi trodde... Men hon har precis ringt så nu ska vi åka ut till Birsta och möta upp henne där.

Återkommer senare....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards