billes-mamma

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Ulle - 13 februari 2009 21:48

och jag sitter på jobbet :(  BORING!!!

Det här är suger , vill inte vara här. Jag vill vara hemma med min familj och umgås , se på TV , ta ett glas gott vin det skulle vara mycket roligare.

Vad har man valt för idiotiskt yrke när man måste jobba helger :(

Men man kan ju inte söka så mycket annat idag eftersom man har bara 2-årigt gymnasium och läsa Nja inte min melodi.


Här är i alla fall lugnt just nu , hoppas att det fortsätter så hela natten ;)

det vore ju skönt.

Ingen potatis inatt heller Yippie!!! ingen tvätt :O vad är det nu då?


Idag vart det ingen prommis :( det är ju dumt det.

En sen middag vart det i alla fall ;) Men det var gott. Crilles favvo: Lövbiff , ris , vitlökssmör och bea.


Nu ska jag ta en runda och kolla sen blir det en kopp kaffe och kolla in tv-utbudet inatt ;)

Sov gott allihopa.

Av Ulle - 13 februari 2009 13:21

och jag är inne och städar hur beiget är inte det :)

Har varit smart och varit på Ica redan , lurade med min far på förmiddagen så kunde ju jag åka med honom :)

Sen till lunch vart det en omelett med grönsaker Mmm gott.


Sen har det varit ovanligt mycket telefon.... men jag kom i alla fall ihåg att ringa försäkringbolaget och säga upp hemförsäkringen. För just nu betalar vi på 3 stycken , det är ju helt bortkastade pengar. För dom ska ju inbilla mig att jag får ut *3 om det skulle bli nåt :(   jo säkert   ;)

Både Tony och jag har ju genom facket och den kan man inte ta bort :(

så nu får vi bygga ut den istället.


Snart ska jag gå och hämta Bille och Crille kommer snart hem från skolan.

Har en känsla av att det blir till att vara ute med bille en stund när hon kommer hem. Men det kan vara skönt :) Man kan ju inte klaga på dagens väder ;)

Nu ska jag starta en ny maskin sen klä mig och gå.

Så ha de´

Av Ulle - 13 februari 2009 09:10

Men inte lika kylig kändes det som.. :) Nu har jag varit och lämnat Isabelle på dagis så hon får leka med lite barn. Men hon hade gärna stannat hemma med mig.

Dagens göromål har jag inte bestämt riktigt ännu , tar det som det kommer och vad som faller mig in. ;)  kanske ingenting med andra ord ;)


Nu ska jag njuta av min påtår kaffe , bara jag hemma det är alldeles tyst.

Det är ju skönt ett tag i alla fall :D


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards