billes-mamma

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Ulle - 2 februari 2009 22:46

Alla andra i min familj sover.... ja barnen är ju självklart. Men min älskade man han är alltid såååå trött. Boring!!! :D

Men man är ju van från jobbet att sitta själv vaken ;)

Just nu är det Jordan på tv , det är bra tycker jag men den här gången hade jag sett det.

Så nu sitter jag och beställer lite kläder åt mina älsklingar <3 här hemma.

Och sms:ar med min kära arbetskamrat som sitter på jobbet och har  ex antal timmar framför sig. :)

Jag har såååå svårt att gå och lägga mig :(


Nä nu ska vi beställa lite kläder ;)

Ha det så gott allihopa


Av Ulle - 2 februari 2009 20:18

det vart ingen prommis idag, fy mig!

Men jag var alldeles för seg och loj :(


Maten var kanon , wokade vitkål och morötter till köttfärsen. Det var supergott ;) Att man inte gjort nåt sånt förut. Mums. Gjorde så mycket så det räcker till lunch åt mig imorgon.


Nu ska jag ta och bädda sängen inför natten , annars sitter jag framför dumburken och kollar på Law and order SUV.


Ha en trevlig kväll!

Av Ulle - 2 februari 2009 13:37

Ja idag var det skönt att snooza klockan. Fast när jag väl vaknade och såg vilket underbart väder det verkar vara ute. Solen sken som bara den. Men då behöver man ju bara titta på termometern så Brrrr.

Nä nu har jag fått i mig lite fil och linfrö. Nu vankas det kaffe Mmmm så gott.


Bille ska hämtas klockan 3 som vanligt så jag har en stund på mig. Kanske jag ska ta fram snabeldraken ett varv.

Våran säng ska jag i alla fall bädda rent i , det blir skönt ikväll det när man kryper till kojs.


Dagens middag vart: Spagetti och köttfärssås åt övriga familjen , själv ska jag äta köttfärssås , riven vitkål och rivna morötter  få se vad det blir ;)


Tjingeling
Av Ulle - 2 februari 2009 07:35

ska jag väl säga. Men egentligen godnatt :) Ja snart ska jag krypa ner under täcket. Känns väldigt skönt att få göra det , det var ju inte vidare skönt ute. Brrr.... vad kallt det var ute.


Crilles klocka ringer som en galning antar att jag får gå in och få upp honom ur sängen , för det verkar ju inte som om klockan hjälper ;)


Har ställt väckaren på 13 så får jag väl se hur pigg jag är på att kliva upp :D


Nu ska jag starta en tvättmaskin sen ge Crille frukost , sen blir det natt.

Ha en bra dag på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards