billes-mamma

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Ulle - 14 februari 2009 21:22

På mitt "kära" jobb. Det är ju tur man får lön fast egentligen är den ju alldeles åt helvete för dålig!!!! Skulle man få pengar och vara hemma skulle jag ju mycket hellre göra det. :)

Kollat runt en sväng alla lugna och fina , gjort det som fanns i tvättstugan det var inte mycket. Potatisen har jag lejt bort ;) smart va?!

Hoppas att jag får en lugn natt inatt , har sovit lite för lite för en massa spring och bråkiga gubbar ;)


Eftermiddagen hemma var lugn och stillsam. Middag vart Lasagne till familjen och Omelett med massa gott i till mig. Svampen norpade min lilla gurka. Hon äter allt som barn inte brukar äta typ: svamp , mögelost , oliver alla sorters ost mm men inte sill :D

Hon skulle göra natt nu när jag gick men det var Pippi på tv:n då ville hon ju vänta ett tag :)

Crille och Tony skulle kolla på nån film dom två :) det lät ju mysigt , lite grabbkväll ;)


Nu ska jag gå och ta mig lite kaffe och ladda batterierna ;)


Ha en skön natt allihopa där ute i cybern :D





Av Ulle - 14 februari 2009 15:02

Ja sova länge efter en natt , vad är det? Idag vaknade jag kl12.30 av Billes "ljuva" stämma. Hon hade en kompis här och då är det ju ganska livat om man säger så.

Tony , pappa och Thomas höll på med taket i v-rummet . så nu är det klart.

Jag fick en fin bukett blommor av min älskade man när jag klev upp <3

Systeryster och Robert kom på visit och kolla in renoveringen lite , det var ett bra tag sen hon var hit. Så ganska mycket har hänt ;)


Ju längre tiden gick mer och mer ovänner vart tjejerna så till slut var det till att klä på dom och gå ut en stund. Men inte gjorde det mig nåt , det är ju helt makalöst väder idag :)


Dagens middag har jag inte klurat ut , men det blir inget speciellt bara för att det är alla hjärtans dag.

Nu vart dom små lite seg så nu slog dom på Pippi på rymmen och sitter still en liten stund i alla fall ;)


Jag ska väl snart hämta Crille i slalombacken antar jag.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 14 februari 2009 07:35

Är det idag. Har nu kommit hem till hemmets sköna vrå. Och när jag kommer innanför dörren hör jag en liten röst: Nu kommer min mamma :)

Jo då lilla Bille var vaken till Tonys besvikelse , han vill sova längre....

Och det är ju faktiskt Alla hjärtans dag idag så han får sova en stund till.

Bille lägger sig på soffan och kollar på barn-tv. Jag gör iordning kaffe. Tänkte ge min älskade man fika på säng idag ;) tror ni han gillar det? :)


Idag ska det sättas upp gips i taket i v-rummet men jag ska sova inte jobba med det ;)

Det får Tony och min pappa göra.

Crille ska åka till slalombacken idag , det är bra så han får utlopp för all energi den grabben har ;)

Jag hoppas på kanonväder när jag vaknar , då ska jag sätta mig på altanen i solen en stund :)  när jag behagar vakna.


Ha en bra Alla hjärtans dag på er alla!!!   :D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards