billes-mamma

Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

godmorgon

Av Ulle - 9 februari 2009 08:47

Nu har vi skjussat Crille på skolan. Och Isabelle har precis ätit gröt. Nu får hon inte äta eller dricka något förrän efter provtagningen.

Snart är det dags att sätta på "trolleriplåstret"

Börjar kännas lite nervöst , hur ska det gå?? jag tycker det borde gå bra , för när hon bröt benet i sommras:vände, drog och bände doktorn på benet och den lilla tokstollan rörde inte en min. Så hon är en liten tuffing ;)


Hon var trött imorse hade nog kunnat sovit länge till.... men det fick hon inte idag ;)

Imorse när man klev upp så frös man som f.. endast 18 grader inne. Luftpumpen gav inget det var för kallt ute -19 grader brrr.

Men Tony hade satt på elementen innan hann for på jobbet :)

Men nu flåsar pumpen på igen :)

Det var ju tur att jag satt i motorvärmaren igårkväll , när det vart så himla kallt inatt. 


Nu ska jag dricka lite mer kaffe och läsa tidningen på webben.


Ha de´

 
 
fia0411

fia0411

9 februari 2009 09:02

Sitter också och läser lite nyheter på nätet och dricker kaffe. Funderar på att baka lite men har en hel del tvätt att ta hand om :P
Såg att du ringt en kväll, vad hade du på hjärtat?
Låg i sängen och glodde på tv så jag hade stängt av telefon.

http://fia0411.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards