billes-mamma

Alla inlägg under februari 2009

Av Ulle - 10 februari 2009 13:33

Är jag just nu. Sitter och dricker mitt älskade "morgonkaffe" och är ju tvungen att blogga en sväng. Det här har ju blivit ett beroende;)  ,kan man bli det? 

Jag fick inget främmande hon hade ingen bil. :( vi får ta det en annan dag.


Imorse ringde telefonen precis ganska när jag somnat in , såg nu att det var skyddat nr , undrar om det var VC som hade provsvaren eller? Jag vet inte hur lång tid det brukar ta. Men då borde dom ju ringt på mobilen tycker jag. Jag slår vad om att imorgonbitti när jag lagt mig igen så ringer det :) så då får jag nog ta med mig telefonen till sängen :(


Bille går till 3 på dagis som vanligt , där går det vattkoppor så undrar hur länge det tar innan hon får det??? Men det är bra att ha haft det , och ju mindre barn desto bättre... Crillan var runt 2-3 ovh han hade inte många koppor han eller :)


Ska försöka torka av golvet i v-rummet , spelar ingen roll hur många ggr jag dammsuger så jag provar väl att torka nu då. Nån sorts byggdamm antar jag att det är ;)

Måste ta en prommenad i kväll , nu har jag legat på latsidan :(  Men just ser det underbart ute när solen lyser , men det är nog kallt eller??


Nä ha de´

Av Ulle - 10 februari 2009 07:50

eran har just tagit slut :)

Nu har min grinplös till son farit på skolan. Tänk att man kan vara så morgonsur som han är , det är helt otroligt.

Kanske är det lite tonårs-syndrom också för det har blivit värre.

Natten vart otroligt lugn trots fullmåne både jag och min arbetskamrat var lite förvånad imorse att det varit så lugnt.

Till och med dom som kom imorse antog att det varit oroligt ;)


Idag ska jag inte sova så länge. En kompis som jag inte träffar så ofta som jag vill skulle komma hit och dricka kaffe. Så jag hoppas att hon kommer nu då :)


Nu ska jag gå och hälsa på JB en stund ;)


Ha en trevlig dag på er alla.

Av Ulle - 10 februari 2009 07:34

på min mobil. Men dessa får duga så länge. Blir kanske några bättre när allt är klart :)

Av Ulle - 9 februari 2009 21:58

Nu ikväll har Tony har Tony tapetserat fondväggen i hallen åh gud vad läckert det vart!!! Men Oooo vad nervös jag fick vara. Väggen som skulle tapetseras var ju den över källartrappen. Åh gubben han for och klättra på räcket och sträckte sig till väggen och hade sig :(  hysteriska människa som jag blir då  ;)  Men helnöjd blev vi av resultatet. Var även tvungen att börja en liten bit med den andra så man fick se kontrasten mellan dom båda. Det blir väldigt mörkt men jag tror det blir skitsnyggt.... :D

Lägger in lite bilder imorgon när jag kommer hem ;) datorn krånglade för mig ikväll så det gick inge bra :(


Nu har jag i alla fall kommit till "mitt andra hem" jobbet vill säga ;)

Hoppas på en lugn natt men har lite onda aningar att det kan bli oroligt ,

det är ju nämligen fullmåne inatt och det brukar märkas på "hemmet" då

Inga speciella sysslor och INGEN potatisskalning och inte imorgon heller   Yes har jag flyt nu eller??? :D

Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa pärmar.


Sov gott alla ni där ute i cyberspace...

Av Ulle - 9 februari 2009 15:41

att ta venprovet. Hon tittade på mig hela tiden så hon reagerade inte ens hon är en tålig liten tjej , precis som sin mamma ;)

Dom plåstren är ju guld värda när man ska sticka små barn. Snacka om trolleriplåster :D


När vi kom hem vart det en snabb lunch sen ut till Birsta och mötte upp Tony. Var och köpte tapeter till hallen och kollade på golv till v-rummet och hallen , f.. vad dyrt det är med det som man vill ha :(

Får fundera om hallen och entre´n får samma golv eller om v-rummet och hallen får samma :) Lite prisfråga blir det nog :(


Nu håller Tony på att fixa till väggen så han kan börja tapetsera vi vart ju nyfikna på hur det kommer att se ut :) jag får lägga in bilder när det är klart ;)


Nu ska jag försöka klura ut nåt bra till middag , nån som har ett bra förslag kanske?


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards