billes-mamma

Direktlänk till inlägg 27 november 2009

Julfest på intågande

Av Ulle - 27 november 2009 16:59

Ja idag har det inte blivit mycket gjort , varit på kvissle i diverse ärenden.... köpa hårfärg , hämta ut hostmedicin och en sväng på bolaget så man har nåt att suga på innan festen börjar....

Nu är man mörkhårig rejält , nysminkad och färdig för PARTY   det kommer bli en kanonkväll tror jag. Fick även låna en klänning / tunika av min älskade syster.. (she´s the best! ) och så har jag faktiskt kommit i mina HÖGA stövlar jag köpte för 1 år sen till förra julfesten... men hade för tjocka vader. Men iår kan jag tränga ner benen fast det märkliga är att mina ben är otrooooligt olika , det vänstra är mycket större än det högra???   hur går det till??? Ja jag begriper det inte ... en kompis frågade brukar du hoppa mycket på ett ben   Skit e samma nu trycks benen ner så man får väl blo´stopp i det vänstra inatt.


Bille ska sova hos mormor och morfar inatt , det blir nog spännande för det är långt mellan gångerna hon sover där.

Nu ska jag umgås med älsklingen  en stund innan papps kommer och skjussar in oss.


Ha det bäst

SKÅL   och Tjillevippen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards