billes-mamma

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Ulle - 7 november 2009 20:56

ja då var det Lördagkväll och man är tillbaka på camping.... förra natten var inge bättre trots att mediciner mot sömn satts in på vissa , utan samma eviga spring och möblerande Skrikandes smått less på det nu.


Sen var det ett perfekt sova väder när man kom hem , men den lyckan vart inte heller så lång.... Blir väckt av 2 ungar som skriker och är ovänner kl 12. Försökte härda ut 1 timme till men det var helt lönlöst Rynkar på näsan

Så då klev jag upp grinigare än få.... rev av åt mitt troll och det andra trollet fick gå hem. Herregud det är väl ingen idé att försöka leka när det bara blir bråk...

Vilket resulterade i min dotters dåliga humör... hon hade feber. Och ju längre dagen gick ju värre vart hennes hosta...och ont i halsen , det är inte bra kan det vara svin.....? Ja det återstår väl att se om hon blir sämre nu eller om det är övergående.


Men mycket nytta har mest Tony gjort idag och igår oxå förresten... då tapetserade han och la in matta i crilles rum. Idag har han satt upp golvlister och morfar har dragit in el där , underbara pappa <3 vad gjorde man utan han. Sen har jag och Tony möblerat och donat där nere , jag var och köpte ett nytt skrivbord och en lampa till fönstret. Tony målade hans byrå och några hyllor det blir sååå jävla läckert och snyggt ska ni veta Flört  

Längtar tills han kommer hem imorgon och får se vårt skapande , tror han gillar det.


Imorgon är det farsdag... har faktiskt köpt en present till Tony som Bille ska få ge honom imorgonbitti när hon vaknar , han kommer att bli nöjd hoppas jag.

Och en present till min bästa pappa så klart.


Ha en underbar natt och sov så gott


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards