billes-mamma

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Ulle - 13 november 2009 15:33

Ni skulle se vilket stilrent hus vi har just nu.... har verkligen gnott på idag innan mäklaren kom för värdering.

Men hur länge det det fina varar återstår att se nu när vilde bille kommit hem från dagis...

Han tyckte vi hade gjort väldigt fint och jobbat på otroligt bra. En helt godkänd värdering vart det. Så nu är det bara beställa tid på banken för att lägga om lånen så ekonomin blir bättre. Har ju en jättelåg värdering just nu så lånen är inte så bra som dom borde vara. Men nu är snart det problemet ur världen Glad


Nu ska vi bara invänta pappan så man får fundera på vad vi ska äta till middag idag , blir nog en tur till ICA för lite shopping , godis och dricka oxå såklart. Sen en visit på apoteket röda näsan för lite gott att dricka.

Men sen är det rast vila ikväll....


Tjingeling!!!

Av Ulle - 13 november 2009 12:13

Ja godmorgon alla Här far jag runt som en yr nyvaken höna med frisyren på svaj , plocka , plocka och flyttar runt saker i huset Flört Sovit ca 3.5 timme så man är väl inte helt utsövd om man säger så Obestämd

Men mäklaren ska ju komma kl 14 för värdering så det blir ju som en stylingsgrej man håller på med. Glad

Tar nu en snabbkopp med kaffe innan städningen fortsätter.....


Crille är nu på väg till sin pappa även denna helg.... förra var min egentligen men han får bestämma själv vart han vill vara. Nu har ju pappa även köpt hus vilket crille tycker är toppen så nu kan han ju köra 4-hjuling hela helgen och när han vill. Så nästa helg är det min helg , då får jag kanske rå om min lilleplutt Flört.


Nä åter till städningen....

Av Ulle - 13 november 2009 07:20

Ingen lugn natt alls inatt. Men nu när jag gick hem som var det vissa som somnat gott alldeles på helt fel sida dygnet. Det känns så skönt att ha 3 nätter ledigt nu om det ska börjas vända på dygnet för vissa igen.

Sen blir det nya tag nästa vecka , synd bara att inte helgerna är lika långa som veckorna Rynkar på näsan


Men nu blir det sovning fram till 12 sen ska det plockas ihop här hemma innan värderingsmannen kommer kl 14

Ska till att väcka sonen nu innan jag knoppar , hoppas han är på strålande humör Glad


Ha en underbar fredag med mycket fredagsmys trots att det är Fredag den 13:e idag''


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards