billes-mamma

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Ulle - 5 november 2009 22:56

vad vart det gjort idag då??? ingen tapet eller mattor i alla fall.... Tony var hjälpreda åt mor och far som behövde assistans med tömning av släpvagn... så han ställde upp så klart Glad 

Jag fick trevligt kaffefrämmande av kär älskad arbetskamrat som vi har varit ler och långhalm ända sen lekis,,,, till och med på jobben har vi följt varandra Glad

Så nu när jag söker nytt säger hon ::: sök 2 tjänsterFlört ja tänk om livet vore så enkelt....?


Men imorgon blir det skopping av för maken och sonen på egen hand....

Äh det blir så bra såååå


Tjingeling!!!

Av Ulle - 5 november 2009 08:23

Ja så vart det åter en ny dag att få kliva ur sängen till. Har för en stund sen skjussat sonen på skolan... Inatt har det tydligen snöat.... för längst ner på vindrutan låg det snö , sen i slalombacken låg det ett vitt täcke högst upp mot toppen. Känns lite mysigt ändå med lite snö , det blir ju så mycket ljusare ute oxå då Flört


Om en timme ska jag bege mig mot stan och fixa frisalyren.... ska bli så skönt så. Kanske jag får med mig "lilla" familjen , jag tyckte dom kunde gå och fika medans Glad

Men kanske dom passar på det för vi ska ju ut på shopping när Crillan kommer hem... Då ska vi handla matta och tapet till hans nya rum. I helgen blir det nog klart tror jag nog.härligt Men då börjar nästa projekt , att tapetsera om crilles gamla , som blir Billes nya och sen Billes gamla som ska bli gästrum Flört och sen ska trappan målas ..... det bara rullar på.


Nä nu lite påtår innan jag ska göra mig klar..


Tjillevippen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards