billes-mamma

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Ulle - 23 november 2009 21:07

Snyggt va?! ;)  

Av Ulle - 23 november 2009 20:52

Ja så har även den här dagen rullat på.... Var på en liten promenad trollet och jag. Hon har ingen feber nu idag men en enveten hosta som hon bråkas med.


Sen fick jag ta bilen och svischa in till kvarsätt en sväng , Crille hade glömt sina jeans och dom skulle han ha ikväll när dom skulle på hockey. Så mitt i all eftermiddags-rusning ska man tråckla sig genom stan Rynkar på näsan Men det gick faktiskt bra , bara några svordomar om bilförare som fått körkortet i cornflakes paketen som dom kör Skrikandes idioter


Nu har vi tapetserat Billes nya rum , eller Tony har tapetserat jag har limmat Flört

Det vart så bra å sååå  ROSA  Skrattande

Så imorgon ska jag och bille möblera hennes rum.


Nu är det CSI som ska kollas på innan det blir natten om några timmar


Må gott alla

Tjingeling!!!

Av Ulle - 23 november 2009 12:46

Igår var inte trollet så vidare pigg , lite feber , gnällig och en envis hosta så när hon somnade så somnade hon ovanligt fort. Så när vi skulle gå till sängs hostade hon som bara den....Rynkar på näsan så jag bar över henne till våran säng. Men ack så illa jag sovit inatt istället. Trångt varmt + att jag har en kliande hals. Men hon slog sovrekord idag , ända till 9.35 sov hon så hennes lilla kropp är nog inte helt kry.


Nu har vi bakad cedropepparkakor hon och jag , men hon hjälpte bara till på första plåten sen vart hon less. Har även hunnit med att städa ur hennes nya rum så Tony kan börja tapetsera idag.... blir rosa och en vägg med fjärilar Flört så fint så.


Nu ska vi klä på oss och gå ut en stund , det är halt ute men vi får gå försiktigt.

Magen är lite bättre men ger sig fortfarande till känna Rynkar på näsan Men förhoppningsvis blir det väl hopp om livet snart.... Ända tills man får svaret och det fortfarande är nåt skit. Nä nu var jag negativ men känslan av allt klater med magen så är det väl nåt knas antar jag.


Nä nu ska jag göra nån nytta

Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards