billes-mamma

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Ulle - 22 november 2009 21:22

Ja idag har det varit en låg dag för min del , varit helt off hela dan. Trött och less allmänt. Tror att magen har sin del av kakan där.


Men nu kom man på nåt helt annorlunda för min del. Slängde ihop en deg till cedropepparkakor som kan bakas ut imorgon.

Det är nog så att man chockar allmänheten med att vara huslig , jag var faktiskt det för några år sen Glad Men längesen sist.

Men jag ska försöka hitta igen den lilla husliga tjejen igen.


Må gott alla

Av Ulle - 22 november 2009 16:04

Idag tog jag lång sovmorgon.... ända till klockan 12 låg jag , det var sååå skönt och ingen ångest behövde man ha att man sovit bort nåt soligt väder ute idag. För nu har vi fått tillbaka grå-vädret igen Rynkar på näsan med regn och rusk.

Svärmor var hit en snabbis då slog jag följe med henne till ICA , idag blir det älgstek till middag. Så jag bjöd även in henne på mat.


Crille har åkt till sin pappa idag för dom ska praoa i 2 dagar och han ska vara med honom då.

Min mor och far skjussade in honom för far skulle kolla på nån eldragning han ville ha hjälp med.


Alla vi tre som är hemma nu är väldigt hesa och bille har en jäkla hosta på nätterna , imorse lät det väldigt kruppliknande Rynkar på näsan

Min mage gör sig fortfarande kännbar , vill inte ge med sig riktigt vilket känns skit. Nu har jag varit hemma hela helgen så man lär väl grina Gråter  blod när nästa lön kommer. Till jul och allt vilken Hit .. NOT Skrikandes


Ja ja nu ska jag kocka lite och dona...


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards