billes-mamma

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Ulle - 27 november 2009 16:59

Ja idag har det inte blivit mycket gjort , varit på kvissle i diverse ärenden.... köpa hårfärg , hämta ut hostmedicin och en sväng på bolaget så man har nåt att suga på innan festen börjar....

Nu är man mörkhårig rejält , nysminkad och färdig för PARTY   det kommer bli en kanonkväll tror jag. Fick även låna en klänning / tunika av min älskade syster.. (she´s the best! ) och så har jag faktiskt kommit i mina HÖGA stövlar jag köpte för 1 år sen till förra julfesten... men hade för tjocka vader. Men iår kan jag tränga ner benen fast det märkliga är att mina ben är otrooooligt olika , det vänstra är mycket större än det högra???   hur går det till??? Ja jag begriper det inte ... en kompis frågade brukar du hoppa mycket på ett ben   Skit e samma nu trycks benen ner så man får väl blo´stopp i det vänstra inatt.


Bille ska sova hos mormor och morfar inatt , det blir nog spännande för det är långt mellan gångerna hon sover där.

Nu ska jag umgås med älsklingen  en stund innan papps kommer och skjussar in oss.


Ha det bäst

SKÅL   och Tjillevippen

Av Ulle - 27 november 2009 01:13

Åh herregud vad klockan ramlar iväg så här på nattkröken...  det är ju som vanligt.... inte har jag kommit i säng heller.

Idag har vi ju fått se solen en stund , kankse därför jag är så pigg.... Eller så sitter jag och laddar för att jag och Tony ska göra stan imorgonkväll/natt

det var tid och evighet sen sist vi var på krogen....

Men först är det julfest med Tonys jobb , åh iår är det en egen lokal med bar och liveband så risken finns att man blir kvar där en bra stund   KUL!!! kommer det att bli det känner jag på mig.


Vi har i alla fall varit på kalas med middag nu ikväll , och lika god mat som alltid kära syster.... "your the best cook" tack tack.. åh god tårta så klart som jag antar att födelsedgsbarnet själv bakat.


Nu ska jag snart dra täcket över mitt huvud jag oxå.... alla grannar trynar sött i sina sängar. Alldeles mörkt i alla hus runt omkring.


Natt i natt gott folk

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards