billes-mamma

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Ulle - 12 november 2009 22:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ulle - 12 november 2009 14:27

Godmorgon världen..... eller god eftermiddag kanske jag ska säga den här tiden Glad Har sovit som en prinsessa...

så nu har jag tagit mig en uppvaknande dusch (skönt) och precis satt mig med en kopp kaffe och en smörgås.

Ska snart hämta bille på dagis , vilket jag gruvar mig för lite. Hon lär ju vara svår att hålla vaken nu Rynkar på näsan

Blir aktivering på hög nivå , legobygge , puzzel , lera m.m Får se vad som passar henne idag.


Har jätteproblem med matförslag idag.... Rynkar på näsan nån som har en bra idé?

Nä nu måste jag fika på innan jag ska gå...


Tjingeling!!!

Av Ulle - 12 november 2009 07:08

Dom har sovit inatt , WOW! Det är så här alla nätter ska vara Glad Dom SKA sova på nätterna inte springa runt och ränna. Eller möblera om eller vad dom sysslar med... Skrikandes Så jag hoppas innerligt att kommande natt blir lika lugn och fridfull. Kan man ha sån tur tror ni?

Nu ska jag bara se till att sonen vaknar innan jag får krypa ner under täcket och gona till mig Flört

Ute snöar det lite lätt och gräset är faktiskt vitt just nu i alla fall


Det hade gått jättebra för lilltrollet att kliva upp imorse , så det ska bli spännande att se hur trött hon är nu i eftermiddag när hon kommer hem.

Det blir säkert värre imorgonbitti skulle jag tro.

Tänk att bara jag har gjort en natt till så är det helg , ljuva fredagsmys och lördag för den delen. Sen kommer Söndagsångesten att en ny vecka börjar....Rynkar på näsan


Nä ner till sonen och höra lite svordomar om att det är morgon Flört


Ha en trevlig dag alla ni


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards