billes-mamma

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Ulle - 2 november 2009 16:26

Ja andan föll på nåt väldigt ovanligt för att vara mig idag... Flört Jag och älsklingen tog en tur ut till Birsta för lite småshopping. Brandvarnare , hallmatta , brandsläckare m.m småsaker. Sen var vi och kolla på matta och tapeter som kan tänkas duga i sonens rum Flört

Sen vart det lunch på MC donalds.


Nu har jag precis slängt in falukorven i ugnen som ska avnjutas till middag , Tony är nere och snickrar på rummet till Crille. Jag var där och hjälpte han när han skulle köra cirkelsågen , vilket han inte är så förtjust i längre sen olyckan i höstas Rynkar på näsan vilket jag har full förståelse för. Till och med jag ogillar ljudet av en såg nu för tiden...

Men det går framåt vill jag lova snart är det bara taket kvar.


Nä nu ska jag assistera lite där nere igen..


Tjingeling!!!

Av Ulle - 2 november 2009 09:15

är det nu och det är en riktig "gris vecka" på jobbet Rynkar på näsan jobbar Må-Ti sen Fre-sö natt usch 5 nätter av sju , skit kallas det. Önskar att det kan komma ett kul telefonsamtal från där jag sökt jobb och säga att man ska få prova nåt annat.


Har precis skjussat lillgurkan på dagis , Crille skjussade jag redan 08.15 han var lika muntergök som vanligt på morgonen....

Idag finns det flera saker som skulle behöva göras... får se på vad andan faller på...


Är såå trött , sov som en riktig kratta inatt. Först låg bille och hostade så jag var in dit flera ggr så klockan hann bli 02.30 sista gången jag kollade på klockan..... och sen var det mardrömmar hela tiden...Rynkar på näsan tills klockan ringde 7.30 då man äntligen somnat in riktigt gott...

Skulle nog behöva sova ett tag innan man ska ut och jobba inatt , man vet nog vad man har att se fram emot.


Ha en trevlig dag


Tjingeling!!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards