billes-mamma

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Ulle - 10 november 2009 14:12

Ha ha nu fick man energipuff av något slag....Skrattande Gick in in i Crilles gamla rum , Billes blivande och rev ner tapeterna som jag och crille började riva igårkväll. Så nu är det bara till för kärleken att anfalla nästa rum med spackel Flört


Nu har jag lovat att svischa ihop en trolldeg till lillgurkan. Hon blir sååå glad då.

Sen är det dags att börja laga lite middag till la´familjen , idag blir det currykycklinggryta och ris. Det brukar vara upskattat i min familj.


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 10 november 2009 11:59

Och min älskling har börjat jobba efter 2 månaders sjukskrivning... Fy vad trist det vart när inte han oxå är hemma på dagarna ;) man har ju vant sig vid ständigt sällskap nu. Skrattande

Bille har fått sig en gräslig hosta så jag har varit hemma med henne igår och idag är hon ju ledig så det var ju bra.

Slapp jobba Söndag-natt eftersom hon var hemma på Måndag , men det var inget jag grät floder över Flört

Får se hur hostan blir om den ger med sig eller inte , om det blir till att jobba på Onsdag-natt?


Igår hände inte speciellt mycket... var i alla fall på utv.samtal med Crille. Vart ju faktiskt glatt överraskad i vissa ämnen , det var kanoners. Fortsätt kämpa på vännen min så blir det bra.

Men han är i alla fall otroligt nöjd över sitt nya rum vill jag lova. Låg på sängen på Söndagkväll när han kom hem och bara log , det värmde gott i mammahjärtat att han vart såååå nöjd.

Tony har gjort ett superjobb på det rummet i helgen.... min supermake som klarar av vad som helst Flört


Idag har Bille och jag varit en sväng till lekparken och sen en sväng in till mormor på lite kaffe

Har även fått fingrarna ur arslet och beställt en värdering av huset , som blir nu på Fredag..... Vet ni att det är Fredag den 13:e då? Undra vad som kommer att gå fel då då??? Obestämd

Tur man inte hade tid på sjukhuset då i alla fall Tungan ute utan nästa vecka. Har fått ny tid igen och en ny läkare igen , tror det är den 8:e jag träffar.... borde inte finnas så många mer antar jag.

Magen krånglar idag.... är less på den nu vid det här laget. Ja ja det finns dom som har det mycket värre jag vet.


Lite lunch i magen kanske vore bra... Glad


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards