billes-mamma

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Ulle - 20 november 2009 12:50

Då ska väl livet kännas på topp ? Obestämd Men inte i min lilla egna sjukstuga.... Tänk om smärtan i magen kunde släppa nån gång då... Vore skönt det.

Man kan ju inte knapra piller hela dagarna , då pajar väl magen av dom istället Rynkar på näsan

Trallala-tabletterna funkar klockrent på magsmärtan men sömnen blir inte den bästa , sover oroligt och snurrar hela tiden. Inatt vaknade jag av en smäll och tänkte : F.. nu har vi tjuvar i källaren. Men när jag lyssnade igen kommer en till smäll.... LEGO jasså har bille bärjat nattvandra nu? Går in till henne då står hon framför stereon sin och försöker få igång den. Lillgumman Glad och "sov" gjorde hon också , så det var bara lyfta upp henne och bädda ner henne i sängen igen där hon somnar tvärt Flört


Sen vid 8 väcker crille mig som åker till skolan , då jag kliver upp och väcker bille som ska på dagis idag. Kokar en panna kaffe och fikar sen frukost bille och jag. En värktablett till kaffet så blir det nog bättre Rynkar på näsan

Sen kl 9.30 slutar Crille för hans lärare var sjuk.

Så då for jag på ica vid 9 och hämtade med honom i samma veva , skönt att ha det klart innan em då det alltid är kaos på kvissle.


Nu har jag haft lite kaffevisit av en kompis och surrat bort nån timme. Klockan 14.30 är det utv-samtal på dagis som är mitt nästa göromål , förutom vardagliga sysslor som tvätt , dammsuga som inte gjorts av den kräckliga mig på flera dagar. Måste nu göras....


Men ha en trevlig fredag alla vänner och läsare Glad


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards