billes-mamma

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Ulle - 18 november 2009 16:45

Ja nu är middagen avklarad. Dagen rullat på.... tralla la var en superbra tablett , magen känns mycket mindre sen man tog den. Och lite lullilull i huvudet vart det oxå. Men det är det värt helt klart.

Men oj vilka pupillrar jag fick Glad


Var in till kära grannen en sväng på kaffevisit och en timmes surr , trevligt trevligt Glad

Nu ska vi snart ta en tur till farmor med lite grejor som innekrukor , glasburkar till sylten hon gjort åt oss.

Jordgubbssylt Mmm så gott.


Tony håller på att rensa i källaren på allt skräp som städats ihop efter renovering och rumsbyggen och en massa gamla kläder som ska skeppas iväg.

Fattar inte hur vi lyckas samla ihop så mycket skräp stup i ett. Vet inte hur många släpkärror vi kört till skroten.. ?


Men jag får önska er en fortsatt trevlig kväll...


Tjingeling!!!

Av Ulle - 18 november 2009 12:14

Ja då har man åter igen legat i denna jävla stol..... bedövningsprutorna var det första jag såg när jag kom in i rummet , skönt tänkte jag då. Men hur mycket smärta dom tog bort...? jooo det var inte lika vedervärdigt som förra gången , men det var långt ifrån smärtfritt Rynkar på näsan men nu är det gjort ännu en gång. Nu återstår 4-6 veckors vånda tills svaret kommer.

Försökte få läkaren att han skulle skriva brådskande på provet , men det kunde han inte göra Obestämd synd.


Pappa och jag lyckades lura med oss kära mor till stan , hon hade ett presentkort på sköna under som snart antagligen var obrukbart om hon inte använder det. Så henne droppade vi av i stan när vi for upp på sjukhuset.

Och hon hade handlat upp det , en BH och det vet man ju är dyrt där men hon hade även köpt ett par trosor... och vet ni vad dom kostade??? 260:- Förvånad för ETT par trosor det är ju hutlöst tycker jag då Obestämd Men nu är det ju använt i alla fall.


Nu ska jag ta mig en tablett som Tony fått , trallala (tradolan) i folkmun får se om den kan hjälpa mot magsmärtan. Har man tur kanske man blir lite lullig Flört Har ju aldrig tagit en sån förut.

Nu ska jag vila en stund och hoppas det känns bättre sen.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 18 november 2009 08:41

Ja godmorgon alla pigga och glada..... En ny dag att möta.

Crille på skolan , Bille på dagis och jag får just nu mitt morgonkaffe Glad

Själv ska jag ta en dusch innan man ska lägga upp benen hos doktorn åter igen och dom tar väl fram hyveln och sugen den här gången..... kommer så väl ihåg förra gången dom instrumeneten togs fram , gjorde sååå jävulskt ont Gråter men när det är klart säger läkaren :ja det här brukar vi söva folk för. Ja bussigt jag hade väl kunnat fått lokalbedövning i alla fall Förvånad

Så nu gruvar jag mig innan jag ligger där trots att dom lovat bedövning den här gången.


Blir en kaffe hos mor och far innan avfärd , för det är papps som ska vara min chaufför till och från sjukhuset.

Sen blir det pillerknapring och rast vila när jag kommer hem.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards