billes-mamma

Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Nu var det återigen gjort....

Av Ulle - 18 november 2009 12:14

Ja då har man åter igen legat i denna jävla stol..... bedövningsprutorna var det första jag såg när jag kom in i rummet , skönt tänkte jag då. Men hur mycket smärta dom tog bort...? jooo det var inte lika vedervärdigt som förra gången , men det var långt ifrån smärtfritt Rynkar på näsan men nu är det gjort ännu en gång. Nu återstår 4-6 veckors vånda tills svaret kommer.

Försökte få läkaren att han skulle skriva brådskande på provet , men det kunde han inte göra Obestämd synd.


Pappa och jag lyckades lura med oss kära mor till stan , hon hade ett presentkort på sköna under som snart antagligen var obrukbart om hon inte använder det. Så henne droppade vi av i stan när vi for upp på sjukhuset.

Och hon hade handlat upp det , en BH och det vet man ju är dyrt där men hon hade även köpt ett par trosor... och vet ni vad dom kostade??? 260:- Förvånad för ETT par trosor det är ju hutlöst tycker jag då Obestämd Men nu är det ju använt i alla fall.


Nu ska jag ta mig en tablett som Tony fått , trallala (tradolan) i folkmun får se om den kan hjälpa mot magsmärtan. Har man tur kanske man blir lite lullig Flört Har ju aldrig tagit en sån förut.

Nu ska jag vila en stund och hoppas det känns bättre sen.


Tjingeling!!!

 
 
Ingen bild

Jeanette Kristensen

18 november 2009 12:32

Hej
Jag är en högskolestudent som skriver en C-uppsats om bloggar. Skulle du vilja svara på en enkät om ditt bloggande?

Hör av dig min studentmail.

Med vänliga hälsningar
Jeanette Kristensen



Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards