billes-mamma

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Ulle - 4 november 2009 22:14

Inget nytt jobb denna ansökan.... tyvärr måste jag väl erkänna. Hade inte förväntat mig det men hoppats något ofantligt ska jag säga...

Nu är det bara söka vidare med ljus och lykta , kan nog tänka mig att ställa mig på MC donalds till och med så illa har det blivit Rynkar på näsan Absolut inget drömjobb men kanske mer givande än det jag har idag.... åh gratis mat ni vet Flört


Men det finns ett + idag.... nu är det mediciner insatt på dom jobbiga vi har så något gott gav mötet med sig även om jag var så trött såååå trött när jag gick dit.

Kanske man orkar med att jobba helgen ändå.... vi får väl se vilket humör jag är på då , på fredag när det är dax....


Nu ska jag fortsätta med min slappa kväll med ett glas vin för att ha en egen lillördag , jag och kärleken


Tjingeling!!! 

Av Ulle - 4 november 2009 07:22

Ja då var man äntligen hemma efter en riktig skitnatt.... Hade man haft en till inatt har jag nog funderat hårt på en sjukskrivning. Obestämd

Men alltså... att sova? kan det vara så svårt egentligen? Istället för att konka omkring med alla sängkläder så måste det väl vara skönare att ligga i plant läge eller? Eller att springa omkring och skälla och gnälla på fåtöljer som står i korridoren , eller neka lite fika men istället tro att det ska bjudas på mat kl:04.00 det håller på att driva mig till vansinne  just nu.

Men idag kommer det bli ändring på det ska ni få se eller rättare sagt läsa. Vi ska nämligen ha nattmöte på jobbet idag så nu ska medicinerna in igen fortare än f.. själv. Skrattande


Nu ska jag väcka mina underbara gryn , skjussa den ena till skolan och den andra till dagis sen ska jag gå och kramas med mina kuddar några timmar innan det är dags för mötet kl: 14

Vad som händer efter det vet jag inte nu , orkar inte tänka så långt ska jag erkänna. Huvudet känns ganska tungt just nu ,, undra varför Flört


Men ha en underbar Tisdag alla ni....


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards