billes-mamma

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Ulle - 29 november 2009 14:45

Ja så var Söndagen här då.... 1:a advent idag så alla stakar och stjärnor är på sin plats. Har haft en jättekul helg. Fredagens julfest var kanonkul , karaoke för hela slanten åh herregud vad jag sjöng , fick till och med min make att sjunga med mig Så det vart en sväng på krogen innan hemfärd.


Igår bjöd vi min syster med sambo på middag , tyvärr skulle hennes man jobba natten så han fick avvika för jobbplikt , men det går fler tåg tror jag nog.

Vi hade en trevlig kväll / natt i alla fall å den tokan gick hem inatt men det hade gått bra.

Idag har jag tagit en skön promenad med mor och far sen har vi varit och tömmt släpvagnen på skroten så lite nytta vart det gjort oxå.


Nu är vi bjudna till svärmor på middag , det är så skönt att slippa tänka på maten... bara sätta sig till bords och njuta


Ha en bra 1:a advent alla ni


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards