billes-mamma

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Ulle - 11 november 2009 08:05

Ja då var det Onsdag idag då.... halva veckan har nu snart gått. Igår hittade jag årets glögg 09 som jag genast måste köpa eftersom det brukar ta slut på en gång. Provamakade igår kväll: helt ok godkänd , clementinsmaken vet jag inte om jag kunde peka på men god smak i alla fall. Så det blir nog till att köpa några fler så det räcker över

jul Glad


Idag har jag väckt Bille.... måste försöka vända på dygnet så hon somnar i tid ikväll för imorgonbitti ska hon ju upp kl 06 med Tony.

Nu ska vi snart sätta upp hennes hår för klockan 09 ska vi på dagis och knäppa kort Glad Vad hon ska ha för kläder har jag inte klurat ut ännu....Obestämd men inget för arrangerat som vissa håller på med sina barn bara för att knäppa kort... men herregud brukar jag tänka dom är ju 3-4 år och det är ju dagiskort. Dom ska väl se ut som barn som dom är.

Men sen går hon hem igen för ännu en ledig dag med sin mamma.... det gillar hon... att vara ledig Flört


Inatt är det dags att vara på camping igen.... jag hoppas verkligen dom har börjat sova bättre nu då...Skrikandes

Så man slipper jaga hela tiden. 

Men det återstår väl att se det...


Nä lite kaffe och sen lite legobygge med trollet


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards