billes-mamma

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Ulle - 24 november 2009 16:06

Ja nu är alla möbler på plats i Billes rum , men mamman och dottern hade helt olika syn på vart möblerna skulle stå.... men del lilla gurkan vann så klart eftersom det är hennes rum. Men så kan jag ju möblera om i framtiden och få som jag vill Flört men hon är stennöjd över sitt stora nya rum. Hon fick en jättefin matta som jag hittat på rusta åh vet ni vad: den är ROSA och stor. Vart så mysigt och mjukt med den.


Nu har jag slängt ner henne i badet , vi ska ju på kalas med mat sen. Då ska hon även få ha sina nya kläder som jag hämtat ut idag , en stickad klänning och nya strumpbyxor.

Tony kom precis hem ligger och vilar här på soffan , han har fått något i ögat så imorse for han in på sjukhuset för att se om dom såg nåt men då helt plötsligt innan han kommit in försvann det , men nu när han kom hem tyckte han att det började skava igen Rynkar på näsan Nattens sömn hade inte varit så bra.

Får väl se om det blir bättre annars får han väl åka in imorgon igen.


Nä nu ska jag göra ett ryck igen innan det är dax att väcka mannen och svida om innan middagen.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 24 november 2009 11:26

Idag vaknade jag klockan 6.30 precis när Tony var på väg att åka på jobbet.

Var ganska pigg men latmasken klev in så jag kröp ner i den varma goa sängen istället för att kliva upp och göra lite nytta. Obestämd Bille börjar med sin hemska hosta men somnar om även hon.

Sen vaknar vi inte förrän 9.20 Då vart det 2 glas honungsvatten för hennes hemska hosta. Och barn-tv och frukost.


Nu har jag skrapat golvet hennes med rakblad + skurat med såpa så det luktar så gott därinne nu.

Bara det torkar är det dax att bära in lite möbler Skrattande Tror jag ska höra med älsklingen om han kan åka in och köpa den där mysiga mattan jag hittat som passar perfekt i hennes nya rum.


Sen blir det en tur till kvissle för att lösa ut ett paket med strumpbyxor åt Bille som ligger och väntar.

Idag är vi bjudna på middag till kära mor som fyller år idag.... härligt ! Så slipper man klura på nån middag idag Flört

Crille kommer hem ikväll efter att ha varit hos sin pappa i 2 dagar på prao.


Nä nu ska vi börja bära... Glad


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards