billes-mamma

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Ulle - 17 november 2009 20:44

Ja magen gör sig fortfarande påmind att den finns där... Rynkar på näsanlär ju inte kännas bättre efter morgondagen...

Men i alla fulla fall var det skräpmat till middag idag. Jag var inte sugen på att laga nåt den är jag grinig pga magen så det enklaste vart att köpa hem. Men det var ju gott i alla fall.


Tony har nu målat taket i billes nya rum , nu ska det bara väljas tapeter sen kan det göras klart.

Nu är det slappar-tid framför tv:n och en tidig kväll även för mig Glad


Tjingeling!!!

Av Ulle - 17 november 2009 14:17

Ja då har man tagit sig ur sängen efter en otroligt dålig sovning.... kroppshållningen är fortfarande lätt böjd framåt.

Är väl bara till att trycka i sig en ipren och hoppas att det lättar.

Kanske man ska ta bort hela underredet så måste det ju bli bra???


Lite kaffe så man piggnar till är ett måste , Crille på ingång efter skolan snart , bille ska hämtas kl 15.00 men det tror jag att jag överlåter till mormor eller morfar som har bil. För ute regnar det som vanligt Rynkar på näsan

Tänk om detta regnande kommit som snö istället skulle vi haft minst en halvmeter nu....Glad det svara betydligt trevligare ute då en detta blötväder.

Har haft fundering på gardinbyten men jag tror jag väntar närmare jul.


Nä nu kaffe och njuta av tystnaden en kvart till....


Tjingeling!!!

Av Ulle - 17 november 2009 07:36

Ja nu är kroppshållningen på mig typ, en ostkrok....Rynkar på näsan Magen har verkligen börjat visa sig från sin sämsta sida nu.

Vilket är skittrist....

Ska trycka i mig ipren och försöka sova nu. Får se hur det går Obestämd

Ha en trevlig arbetsdag alla ni....


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards