billes-mamma

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Ulle - 15 november 2009 15:27

Ja en vansinnigt grå dag idag man blir ju sååå trött. Funderar på hur länge sen det var man såg solen sist Obestämd

Men Bille och jag tog en liten sväng till mor och far , kollade in nyförvärvet far har skaffat sig. Hade sån tur att vi vart bjudna på blåbärsgröt till lunch. Mmm det var gott. Glad


Sen vart det slappt och ledigt i soffan innan vi sen ska iväg och bli bjudna även på middag idag. Men nu är det hos svärmor som maten bjuds på.

Ikväll kommer Crille hem från sin pappa. Men vilken tid vet jag ej.


Nä nu ska jag köra snabeldraken en sväng....

Ha det bäst


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 15 november 2009 10:41

Ja godmorgon får jag väl säga trots att klockan är halv 11 Glad Har precis dukat frukostbordet , idag vart det inne i vardagsrummet framför tv:n riktig mysmorgon.

Bille har precis väckt upp pappan som oxå ska fika , gemensam frukost hör inte till vanligheten i detta hus så man får passa på att njuta. Ägg är billes favorit så det vart det självklart.


Har inga speciella planer på dagen , vi tar den som den kommer. Är egentligen riktigt städarväder men det är inte så stort behov efter min framfart i Fredags Flört

Men det var det värt om man tänker på vad huset vart värderat till....


Fredagkvällen var väldigt soft i soffan framför tv med Stora tjejen och en kompis till henne

Och på Lördag vart det inte många knop , Tony jobbade på fm , farmor var hit på visit , Angelica for hem. Så det vart en kväll Framför dansbandskampen sen Die hard 4.0


Nu är Bille är sugen att gå ut men det regnar så jag tror minsann hon får stanna inomhus lilltrollet.

Nä frukostbordet lockar.....


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards