billes-mamma

Alla inlägg den 16 november 2009

Av Ulle - 16 november 2009 21:07

Ja då var man på plats för en natt.... med en mage som inte alls vill vara med längre.... skitmageSkrikandes

Men man får väl hoppas dom kan göra nåt åt problemet.

Återstå att se....?


Idag vart det inge speciellt gjort alls , plckat lite , byggt lego med bille , ritat lite sen vart det ju middag som vanligt.

Nu på em har jag försökt att vila lite på soffan , kan vara bra när man ska vaka inatt , förväntar mig inget lugn över avd som vanligt.

Lyckades faktiskt slumra till i 20 min , det är bra för det är nåt jag kan ha svårt med den tiden.

Men kärleken gick ner i "garaget" verkstan numera och städade och då följde bille med. Då vart det tyst och fridfullt i soffan så jag lyckades somna. Och Crille han har ju parkerat nere på sitt nya rum , och där verkar han ju trivas Glad


Ska ta och ladda på lite kaffe så det finns ett tag innan man går in på te-drickning.

Kolla in tvättstugan hur det ser ut där , plocka in lite bröd och mjölk.

Ta ett varv på avd , sen gå över till min kära arbetskamrat en sväng.


Men jag önskar er alla en skön natt med god sömn och bara fina drömmar.... Flört


Tjillevippen!!!

Av Ulle - 16 november 2009 12:21

Ja då var det Måndag igen då.... Glad  veckorna bara rusar fram.

Idag hade jag och bille mysmorgon i gråvädret framför barn tv och frukost. Sen kom min mor och drog med oss på en promenad , det var tur att vi gick då för nu regnar det riktigt mycket... Rynkar på näsan


Jag ska plocka ihop lite tvätt och rensa lite leksaker som ligger utspridda över hela huset. Bille sitter på sitt rum och bygger lego.

Imorgon ska hon på dagis , jag ska jobba inatt.


Min mage spökar på som f.. nu inte  alls skönt. Men det är ju snart dags att slänga upp benen hos doktorn igen för ännu en smärtsam upplevelse Gråter skulle hemskt gärna slippa detta elände.

Men det är bara gilla läget... Obestämd


Nä göra lite nytta nu


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards