billes-mamma

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Ulle - 3 november 2009 21:22

Ja då var man åter på jobbet då Rynkar på näsan Jag vill ha ett dagjobb nu , kräks på att jobba på fel sida dygnet och sen vill jag ju ha en annan arbetsplats att gå till. För här skulle jag aldrig sätta min fot 100% dag.

Nä nya uppgifter och att det ska va kul att gå till jobbet. Nån som kan ge tips vart dom söker folk....? För på AMS är det torka just nu för en sån som jag med bara gymnasieutb. Surfar där nästan varje dag i hopp om att det rätta jobbet ska dyka upp Glad

Men nu är det bara genomlida ännu en natt + att det väntar 3 till helgen Skrikandes FY!


Sov nu på em så skönt på soffan med barn lekandes omkring mig och en man och son som snickrade i källaren.

Var trötter som få eftersom jag klev upp tidigare idag för mötet på skolan , så det var välbehövt.

Mötet på skolan gick bra , nu är det upp till sonen om han vill genomföra det eller inte. För det måste vara full fokus och motivation om det ska ge resultat.... Så jag hoppas han tänker på att det är ju för hans skull han ska göra det.

Han fick den här veckan att tänka så vi får väl se...Obestämd


Nä tvättstugan kallar Rynkar på näsan

Ha en skön natt alla ni...


Tjingeling!!!

Av Ulle - 3 november 2009 07:21

Ja godmorgon alla pigga och glada.... själv ska jag få säga godnatt i några timmar. Blir inte så lång sovning idag för ska på träff på skolan kl 13 med crilles lärare.

Ska bli spännande och se vad det är han ska få prova för dataprogram...

Så man får nog försöka vila lite mer på em om man ska vara alert en till natt på camping. Ja natten som var var inte mer annorlunda än annars: SOVA??? Vad är det undrar en del? Skrikandes

Så jag hoppas väl än en gång på en lugnare natt till natten.


Nä nu kastar jag in handduken mina vänner.


Godnatt!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards