billes-mamma

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Ulle - 21 november 2009 14:39

Idag är det ljuvligt väder med SOL det var såå längesen vi såg den sist. Bille vaknade vid 8 imorse hon och jag myste i soffan framför barn-tv vid halv 11 kom Tony och gjorde mig sällskap under täcket en stund mysigt mysigt Glad

Men eftersom solen sken så var vi ju tvungen att kliva upp och gå ut i det fina vädret. Det var såå uppfriskandet.


Sen så vart det lite nytta gjord att jag tog mig an att putsa fönster , är lite sugen att byta gardiner men jag sparar det till nästa helg när det är dax att plocka fram stakarna och stjärnorna..... Glad det är mysigt det


Idag ska vi grilla säger mannen min så det blir nog gott det...

Magen vill inte ge med sig och idag blöder jag å Gråter vilket känns skit rent ut sagt. Men nog ältat om detta.

Ska nån film ikväll , Tony skulle hyra en... nu när han for iväg för att köpa snus och grejs.


Ha en trevlig Lördag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards