billes-mamma

Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Sovmorgon idag.

Av Ulle - 22 november 2009 16:04

Idag tog jag lång sovmorgon.... ända till klockan 12 låg jag , det var sååå skönt och ingen ångest behövde man ha att man sovit bort nåt soligt väder ute idag. För nu har vi fått tillbaka grå-vädret igen Rynkar på näsan med regn och rusk.

Svärmor var hit en snabbis då slog jag följe med henne till ICA , idag blir det älgstek till middag. Så jag bjöd även in henne på mat.


Crille har åkt till sin pappa idag för dom ska praoa i 2 dagar och han ska vara med honom då.

Min mor och far skjussade in honom för far skulle kolla på nån eldragning han ville ha hjälp med.


Alla vi tre som är hemma nu är väldigt hesa och bille har en jäkla hosta på nätterna , imorse lät det väldigt kruppliknande Rynkar på näsan

Min mage gör sig fortfarande kännbar , vill inte ge med sig riktigt vilket känns skit. Nu har jag varit hemma hela helgen så man lär väl grina Gråter  blod när nästa lön kommer. Till jul och allt vilken Hit .. NOT Skrikandes


Ja ja nu ska jag kocka lite och dona...


Tjingeling!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards