billes-mamma

Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Ingen superdag med magen

Av Ulle - 19 november 2009 08:38

Ja ännu en dag med ostkroks-hållning på kroppen... Rynkar på näsan Måste nog ta mig en tablett så man blir lite rakare i ryggen om man ska vara med bille idag som är ledig.

Trött tröttare tröttast är jag idag , sovit som en kratta inatt.

Men nu har jag precis fått mig lite varmt mumsigt kaffe och en smörgås till. Bille har ätit risgrynsgröt med farmors jordgubbssylt till.


Ute är det samma eländiga gråväder med inslag av regn som det varit dom senaste veckorna.... känns som det var en evighet sen vi såg solen sist. Tror att många människor med mig är i stort behov av lite solsken nu.

Lite snö istället för regn skulle heller inte vara fel.


Idag ska jag följa Crille till tandläkaren.... han ska laga sin framtand som gick sönder igen , dom lagade bara den provisoriskt då det hände. Så idag ska det bytas ut. Vilket han inte tycker är speciellt nödvändigt att göra Glad


Ska  ta och börja skriva Isabelles önskelista till tomten , inte svårt :: ALLT som dom gör reklam för på tv:n som är leksaker. Den vill jag ha! , Den vill jag ha! , Den vill jag ha! ja typ allt som finns , lilltrollet Flört

Nu ska jag ta en sväng ner till tvättmaskinen , nån nytta måste man väl göra... Skrattande


Ha en trevlig dag


Tjingeling!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards