billes-mamma

Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

Till salu....

Av Ulle - 21 mars 2009 15:59

35-årig mage.

Mjuka och fina linjer inga tvättbräderutor

Inga översvallande valkar endast en mindre modell vi sittande ställning

Inga repor i lacken :)

Bärare av två små troll därav den lilla valken :)

Krånglar i motordelen ibland , fel ej hittat

Billig vid snabb affär.....


Ja vad tror ni är det nån som skulle bli spekulant???

till min jävla skitmage.

Nä har svårt att tro det jag också , men man kan ju prova.

För jag skulle hemskt gärna byta upp mig till en bättre modell ;)

Annars ganska nyvaken , blir hemma inatt. Orkar inte gå omkring som en fällkniv en natt till , fast egentligen borde jag ju börja bli van vid gångstilen. Inte så speciellt lovande gång för catwalken så det är ju tur man inte blev modell ;)  :D


Nu håller min kära man på att laga köttgryta med mycket gott , ser supersmarrigt ut Mmm mums.

Har i alla fall fått mig en kopp kaffe.... nä ni behöver inte tänka att jag ska låta bli kaffe för magens skull , för det har absolut ingenting med magkatarr att göra. Så mycket vet jag.


Nu ska jag ställa mig i duschen , lääänge.....


Tjingeling!!!

 
 
Ingen bild

svärmora

21 mars 2009 16:50

Det du säger betyder att kaffe kan man dricka fast man har magkatarr? Du kanske inte har magkatarr utan det är enbart kaffet som är det stora problemet! Mvh Svärmora

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulle - 3 augusti 2016 12:42

På altanen i paradiset i strålande solsken, bikini,korsord. Kan inte bli så mycket bättre :) Killarna fäller träd och bille surfar på telefonen, varvat med blåbärsplockning :) I sommar har vi verkligen fått njuta här, fått otroligt mycket gjort. ...

Av Ulle - 24 februari 2016 19:20


Så himla glad å stolt över Isabelle idag. Idag var det vägning och mätning för henne, -1,5kg och flera cm på alla ställen vi mätte ? Det gav henne en sporre att fortsätta tänka på att simma och tänka på vad hon äter. Och idag var det simning på sche...

Av Ulle - 23 februari 2016 19:53


Fått ett tips från en vän, så nu ska det bli till att rena levern :) ...

Av Ulle - 22 februari 2016 17:07


Efter arbetshelgen är jag helt klappslut som människa. Sovmorgon til 12 sen vidare till soffan för fortsättning att ligga ner. Fryser ända in i benmärgen nu så nu blir det bastuvärmen om ett tag. ...

Av Ulle - 18 februari 2016 17:49


Simning och bad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards