billes-mamma

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Ulle - 23 mars 2009 15:01

Nu har jag hämtat hem Bille från dagis. Hon hade lyckats med att ramla på näsan idag , så hon blött näsblod. Men inga skador på nån tand :) det var ju tur.


Pappa och jag var ju en sväng till birsta på fm. Ett besök på mediamarkt och så gick vi en sväng på bauhaus och kollade in lite golv till v-rummet.

Idag hittade jag faktiskt ett tänkbart alternativ. Bra pris och äkta parkett gillar inte dom andra så bra ,tycker dom känns plastig. Men riktig parkett är ju så dyrt i skillnad mot tarkett. Så hela tiden blir det en kostnadsfråga... Får se vad min andra hälft tycker ;)


Middag??? Ja det ska ju kluras ut oxå.... boring! Men äta bör man annars dör man sägs det ju :(

Trampmaskinen har jag släpat fram idag behöver dammas av innan man kliver på kan jag lova ;) Har stått under trappan när vi slipat tak och väggar + att vi rivit väggar. Så ni kan ju tänka er hur den ser ut :)


Nu ska jag tjusas med bille en stund i soffan. Måste ta chansen när hon vill för det är inte varje dag ;)

Tjillevippen!!!

Av Ulle - 23 mars 2009 10:01

Ja nu har jag plockat ihop lite , startat en tvättmaskin.

Nu ringde min pappa och ville ha sällskap till birsta. Han skulle handla nån present till ett av barnbarnen :)

Så jag följer med och ser nåt annat än dessa fyra väggar ;)


Tjingeling!!!!

Av Ulle - 23 mars 2009 07:55

Ganska nyvaken är jag... Men nu är vi vakna jag och barnen.

Åh inte vart man lycklig av att titta ut idag heller :( mera skitsnö , jag tror jag blir tokig. Bort med skiten.


Crille får snart hämtning och och bille ska på dagis idag.

Själv ska jag sätta mig itelefonkö antar jag ;) Sen händer inte så mycket idag för mig :)

Tvätta några maskiner som vanligt ;) Snabeldraka en sväng.

Sen får vi se...


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards