billes-mamma

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Ulle - 20 mars 2009 19:13

Nu har vi ätit en god middag... lax i ugn. Fisk det är Billes favvo ;) Sen har vi även tapetserat i V-rummet eller rättare sagt Tony , jag har varit hantlangare :) Det vart superbra tycker vi.


Crille har farit till sin pappa i helgen. Jag ska snart gå på jobbet :( det är ju mindre kul. Bille och Tony ska bara mysa framför tv:n ikväll.

Imorgon när jag sover ska dom åka in på motormässan en sväng. Ja det kan dom göra för jag klarar mig så bra utan det ;)


Ha en trevlig Fredagkväll på er

Tjingeling!!!

Av Ulle - 20 mars 2009 14:07

Nu har jag bokat en efterlängtad resa till turkiet 1 vecka i Maj :)

Åh jag börjar redan längta.... Det ska bli sååå underbart.

Vi blir 6 stycken som far. Hela familjen och min kära svärmor. Det kommer bli superkul.

Nästa resa blir det bara jag och min älskade man som far , till hösten blir det Egypten för oss. En väldigt försenad smekmånad :D Men som man säger: Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.... ;)


Sen har vi inhandlat tapeter idag , det blir nog läckert ska ni se. Han får jobba på lite i helgen också min man :)

Min mage är ur fason igen jag blir så jäkla less :( f.. tror jag ska byta bort den , tror ni det finns nån som vill ha en problemmage? :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och drömma mig bort i resekatalogen :)

Sen ska jag hämta Bille på dagis klockan 3.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 20 mars 2009 09:14

Godmorgon alla glada! Nu har jag precis lämnat Isabelle på dagis. Första dan på hela veckan. Men hon ville vara hemma med mamma hon ;) men hon behöver få leka av sig lite.

Själv ska jag styra bilen mot staden... Jag ska åka och boka den efterlängtande utlandsresan.. Yes äntligen får jag fingrarna ur arselet och komma mig för :D segproppen själv.... ;) Så sen är det bara att suckta 1.5 månad.


Efter det ska jag möta upp Tony för att kolla ut vilken tapet vi ska ha som fondvägg i v-rummet. Spännande spännande. Han ska tapesera i helgen hade han tänkt :) herregud sen är det bara golvet kvar , sen har vi ett färdigt vardagsrum Härligt!!! Ett matbord ska inhandlas dit oxå men det har vi ännu inte hittat vad vi vill ha :)


Nä en påtår innan jag ska dra iväg. Så ha en underbar dag allihopa.


Tjingeling!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards