billes-mamma

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Ulle - 1 mars 2009 20:03

utmaningar... :)
Denna gången är jag utmanad av Kaptenskan Lena :

1. Fyra TV program jag brukar se:
- Law and order

- CSI
- Cold case

-Ghostwisper


2. Fyra saker jag gjorde igår:
- Åt gott
- Var på stan
- lagade mat

- Tvättade


3. Fyra saker jag längtar till:
- Att det ska bli sommar
- Att åka till stugan
- 65 kg! ;)
- Att all renovering ska bli klar


4. Fyra saker som står på min önskelista:
- Bröllopsresa
- Att komma utomlands med barnen
- En färdig relaxavd
- Bättre lön


5.Fyra saker jag tycker om att göra:
- Sova
- Få nätshoppa
- Umgås med mina barn
- Mysa med gubben :)



6. Fyra saker jag avskyr:
- Fulväder
- räkningar
- Svanar
- Falska människor



7. Fyra saker jag åt igår:
- Oxfilé
- Keso
- Räkor
- paprika


8. Fyra bloggar jag utmanar:

- Eva

- Frida

- Monica

- Teijas

Av Ulle - 1 mars 2009 19:51

Ja middagen vart supergod , tyckte även gästerna , i alla fall sa dom det ;)

Menjag vart nöjd av resutatet :)

Nu har Bille busat med morfar mycket så nu har hon krupit till kojs :)

Vi har hamnat i soffan framför dumburken ;) Vet ej om det är nåt spännande att se.... Det visar sig nog.

Imorgon är det första dagen på sportlovet för Crille , det blir ingen slalom säger han. För han har sträckt nacken förra åkningen :(

Så vi får se vad som hiitas på? :)

Nu är jag bänkad framför tv:n resten av kvällen.

Så ha det så gott på er alla.

Av Ulle - 1 mars 2009 14:52

Åh nu har vi gjort lite nytta ;) Varit med 2 släpkärror med skräp som vi lyckats samla ihop. Så nu vart det riktigt tomt i källaren Sköönt!

Inga säckar som man ska kryssa runt eller snubbla på :)

Fortfarande lite ommöblering som ska göras innan allt är på sin plats innan

vi ska börja inreda :)

Tror jag ska skicka in tvättstugeprojektet till nåt av renoveringsprogrammen ;)  Skulle vilja ha vår relax klar fort :D och inte har vi den tiden eller orken efter all renovering vi redan håller på med ;)


Nu ringde farmor och var på väg neråt , så Tony for precis för att möta upp henne.

Sen skulle han in på Ica och inhandla till middagen. Det ska bli Thaimat idag så nu blir det lite fusk med att det blir nudlar ;) det älskar ju jag....

Ska nog ringa till mina föräldrar och bjuda dom på middag kanske :)


Ha en härlig Söndag!!!

Av Ulle - 1 mars 2009 12:30

Idag hade vi sovmorgon allihopa 11.30 Det kan lätt bli så i den här familjen när inte Bille är hemmavid :)

Men idag kommer hon hem lillgumman :) det blir skönt att få kramas med henne igen.

Idag har jag ont i armarna efter bowlingen igår ;) tror jag tog i lite för mycket :)


Nu har vi kollat in vasaloppet och fikat frukost eller lunch kanske :)

Idag har vi inga speciella planer , bara att grannen skulle komma och hjälpa oss att slipa tak. Han har en maskin så det inte dammar ett dugg :) det tycker jag är bra.


Sen blir det till att gå ut och få lite friskluft..


Av Ulle - 1 mars 2009 00:28

och likaså klockan. Varit in till grannen en sväng... 

Men nu är jag hemma och allt är frid och fröjd.

Crille kör Mariocart mot Tony vem vinner???? inte en aning!

Nu ska jag dricka vin umgås med min älskade man och min kära son.


Sov gott allihopa!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards