billes-mamma

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Ulle - 26 mars 2009 21:17

Ja nu börjar mitt ordinarie skift ;) men på ett vis är ju det simpelt nu , för allt jag skulle gjort nu gjorde jag för länge sen :)

Så vad ska jag göra nu??? Jooo dricka lite nygjort gott kaffe.

Sen kolla tv en stund och hålla tummarna för att de 2 tänker sova inatt.

För det gjorde dom ju inte natten som var :(


Imorgon måste jag tvinga mig upp i tid så jag kommer in till stan för betalningen av resan. Skulle vilja spola veckorna framåt nu så det blir Maj nån gång ;)

Och bort med all eländig snö som finns. Fram med vår och soliga varma dagar :)


Sov gott alla ni!!!

Av Ulle - 26 mars 2009 18:05

Ja bara 13 timmar kvar av arbetspasset :) men än så länge är det lugnt ;)

Men jag lär vara måttligt less klockan 03-tiden kan jag tänka mig.

Ja får väl försöka roa Gunnel , min arbetskollega när det blir tråkigt :)

Fast jag tror inte hon blir så glad då ;)


Isabelle lyckades ramla från en av våra höga stolar här i köket nu på eftermiddagen , rätt ner i betonggolvet. Det är ju tur att det är sviktmattor här på hemmet ;) men det small bra kan jag lova. Lillgumman vart sååå ledsen men tanterna ville gärna trösta. Du kan sätta henne här tyckte dom och pekade på sina knän :D Men Bille vara med sin mamma...


Nu hat hon redan åkt hem , Tony var hit och hämta henne när han sluta.

Dom sover nog redan ;)


Tjingeling!!!!


Av Ulle - 26 mars 2009 14:56

Nu har jag varit vaken i 2 timmar men inget stadsbesök vart det :( kände mig alldeles för trött.

Tar det imorgon när jag är ledig sen ;)

Nu har pappa varit här och druckit kaffe ,och jag ska snart åka och hämta bille på dagis :) Det blir nog en väldigt tidig natt för henne ikväll kan jag tro kanske redan före kl 18.

Crille ska sova hos sin pappa inatt för han ska praoa med honom imorgon :)

Så Tony får en kväll helt solo i soffan :) Tidig natt för honom oxå tror jag ;)


Nä nu måste jag åka till grynet.

Av Ulle - 26 mars 2009 05:59

Ja det var nog inte öroninflammation för nu var hon hur pigg och glad som helst och inte ett dugg ont i örat :O märkligt? Vete sjutton vad det var då??

Det märks väl kanske , hon har ingen feber i alla fall , så det vart dagis för lillgurkan mammas ;)


Jag ska hem sen och väcka lillknoppen sen sova till 13 ca då ska jag åka in till stan och betala resan :)

Sen hämta Bille på dagis kl 15 och börja jobba kl 16. Sen jobbar jag från

16-07 imorgonbitti. Håller på att jobba in så jag kan vara ledig när vi far.

För dom få semesterdagar jag har ska jag ha till sommarsemestern.

Då ska vi vara i stugan :D åh vad jag längtar ;)

Attans man skulle få fylla 40 snart då får jag 6 dagar till :)

Ja det är bara att vänta det är ju några år kvar ;)


Ha en trevlig dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards