billes-mamma

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Ulle - 15 mars 2009 16:00

Ja jag och barnen gick ut en stund på fm det var riktigt skönt ute , synd bara att inte solen var framme som igår :) Då hade det varit kanon...

Sen har det inte hänt mycket i detta huset , en väldigt lat dag ;) ja men visst ja Söndag är ju vilodag ;)


Snart ska det börjas med middag: Idag blir det pasta och skinksås Mmm det brukar vara gott :) ska nog fuska lite och äta en pytteliten portion ;) men mycket sallad till.

Sen ska Tony skjussa hem Angelica och hans chef skulle in till stan han oxå och hämta sin bil som är kvar sen gårdagens jobb.


Nu är Tony Bille och Crille ute och skottar fram resten av altanen , jag hade ju bara skottat fram en bit ;)

Lägger in lite bilder på barnen ute i fm.


Tjingeling!!!

Av Ulle - 15 mars 2009 09:48

Godmorgon!!!! Fast egentligen klev ju jag och Bille upp kl 07.20  , gäääsp! vad ska hon upp så tidigt för ? :) Men jag tog med min kudde och täcke till soffan för att ligga där och slumra ;)

Efter 1 timme kommer Angelica upp. Tokfia hon som får sova... :)

Ja gårdagens melodifestival slutade precis som alla andra gånger... fel låt vann! Jag satt och höll tummarna på Sarah Dawn.. Men efter folkets röster vart det ju rena rockaden :) Men tack och lov att inte Ugglas vann :)

för då hade jag jag nog måsta kräkas....

Cia och Cassie= (är en hund)  var hos oss hela em och kvällen. Vi bjöd henne på Tacos när hon kom sen vart hon här hela melodifestivalen ,mycket trevligt var det. For hem runt 22-tiden.


Ja det vart sen lite filmtittning: Vi såg Patrik 1.5 men jag gav upp innan den var slut orkade inte hålla mina ögon öppna :) så det vart natt vid typ

00.30-tiden


Nu ska vi nog snart klä på oss och gå ut en stund. Alla behöver vi friskluft ,men jag funderar på vart solen tagit vägen som skulle vara så stor idag :( Kom fram!

I alla fulla fall så Bille snorig och hostig , Crille ont i halsen och lite snorig tror jag kan förutspå veckan... ;) inte bra tror jag.


Ha det så gott....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards