billes-mamma

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Ulle - 3 mars 2009 21:39

är nu på plats igen. Har nyss bäddat ner en av mina möblerare. Fick lite smörgås och mjölk medan vi satt och pratade eller ska jag säga yrade... ;)

för enligt honom satt vi på ett tåg :D åh herregud jag vill nog kliva av så jag inte får såå långt hem till sängen imorgon :) Men till slut hittade vi igen kupe´n som var hans. Så jag hoppas han somnar gott.


Har även tagit hand om lite tvätt som skulle torkas , viker den lite senare.

Laddat kaffepannan tills imorgonbitti , gått ett varv på avd och inatt slipper jag potatisen. Det var paltbröd imorgon Mmm det tycker jag om.

Sen hade dom som jobbat kvällen varit så snäll och kokat en termos kaffe åt mig så jag har under natten. Tack tack kära ni.


Imorgon blir det till att ställa klockan igen , ska nämligen äntligen gå och klippa håret. Det ska bli så skönt för snart ser man ut som man har hjälm ;)

Har lite ångest nu för jag orkade inte gå nån prommis ikväll.

Skjussade Crille till slalombacken så klockan var efter sju när jag kom hem.

Satt mig framför tv:n istället :(

Nya tag imorgon får jag ta :)


Ha en skön natt på er alla hoppas ni får sova gott.

Av Ulle - 3 mars 2009 15:27

ja nu är mötet slut. Samma som det brukar med ekonomi och dyl.

Har hämtat Bille på dagis åh hon är såå trött lillgurkan.

Snart kommer kanske Tony hem efter dagens jobb. Då blir det middag ,

idag blir det: potatisbullar och bacon för familjen. Till mig vet jag inte tar det sen... ;)


Måste åka på Ica en sväng sen som vanligt :) sen hoppas jag att jag hinner med en promenad om jag inte stupar i säng en stund :( kanske behöver lite mer sömn ;)  Men jag blir ju pigg av promenaden så det blir nog en sån istället :)  Har ju en natt till att göra :) sen är man ledig 2 nätter innan man ska göra helgen :(


Nu ska bille få hit en kompis en stund , det är bra för då somnar hon inte i alla fall ;) mycket aktivering och full rulle nu så blir det nog natten för henne strax efter 18


Tjingeling!!!

Av Ulle - 3 mars 2009 13:02

Men det känns som kudden sitter kvar i ansiktet.

Skulle ha kunnat sovit längre idag men jag vill ha in lite komp. :)

Nu ska jag försöka tvätta bort kudden från ansiktet ;) kanske lite mascara kan hjälpa :) vi får hoppas det.


Sen efter mötet blir det till att hämta bille på dagis. Undrar hur trött hon är på en skala 1-10 säkerligen en 8  :('

Crille har varit hemma hela dan. Men ikväll har han lovat mig att bestämma nåt med en kompis om morgondagen. Herregud det är ju sportlov , ut och umgås med kompisar...

På Torsdag ska han och morfar åka och bowla tillsammans , det blir nog roligt det.


Nä det här har jag inte tid med , dykning mot sminkskåpet :D

Ha de´

Av Ulle - 3 mars 2009 06:25

att få slänga på sig ryggsäcken och promenera hemåt :) sköönt ska det bli.

Natten vart hyfsad , bara en som burit ut sina möbler från rummet :D

Nu får mina avlösare gärna komma ;)


Nu ska jag dyka i säng på studs när jag kommer hem. För Bille har ju Tony skjussat på dagis och Crille har ju sportlov. Så ingen ska väckas ;)


Ha en trevlig arbetsdag på er

Själv säger jag godnatt :O Zzzzzz!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök och finn

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Skriv en hälsning... : )


Ovido - Quiz & Flashcards